The importance of physical activities for the handicapped. Competitions, sports rules, small games. Movement regime and fitness, movement training. activities, methodical outputs of students.
Last update: HAJKOVAJ (31.05.2006)
Význam pohybových aktivit pro hendikepované. Soutěže, sportovní pravidla, drobné hry. Pohybový režim a zdatnost, nácvik pohyb. aktivit, metodické výstupy studentů.
Literature -
Last update: Mgr. Martin Pádivý (29.10.2019)
Kábele,J. Sport vozíčkářů. Praha: Olympia, 1992. Srdečný,V. Hry pro tělesně postižené. Praha: ÚV STV, 1980. Vachulová,J., Vachule,R. Hry pro těžce zrakově postižené děti. Novinář, 1997.
Last update: HAJKOVAJ (31.05.2006)
Kábele,J. Sport vozíčkářů. Praha: Olympia, 1992.
Srdečný,V. Hry pro tělesně postižené. Praha: ÚV STV, 1980.
Vachulová,J., Vachule,R. Hry pro těžce zrakově postižené děti. Novinář, 1997.
Syllabus -
Last update: Mgr. Martin Pádivý (29.10.2019)
The importance of physical activities for the handicapped.History of sports and PE handicapped.Competitions and sports rules.Small games.School curriculum and their modification.Technical and personnel support, security.Movement regime and fitness of handicapped.Training of physical activities in model conditions (gym, playground, swimming pool).Methodical outputs of students (role of teacher, trainer etc.)
Last update: HAJKOVAJ (09.06.2006)
Význam pohybových aktivit pro hendikepované. Historie sportu a TV hendikepovaných. Soutěže a sportovní pravidla. Drobné hry. Školní osnovy a jejich úprava. Technické a personální zabezpečení, bezpečnost. Pohybový režim a zdatnost hendikepovaných. Nácvik pohybových aktivit v modelových podmínkách (tělocvična, hřiště, bazén). Metodické výstupy studentů (role učitele, cvičitele, trenéra, traséra apod.)