|
|
|
||
Last update: MOJZISO/PEDF.CUNI.CZ (31.03.2009)
|
|
||
Last update: PhDr. Daniela Nováková, Ph.D. (06.06.2006)
BERTRAND,Y.: Soudobé teorie vzdělávání. Praha: Portál, 1998. HRABAL,V. : Jaký jsem učitel ? Praha: SPN, 1988. MAREŠ,J.-KŘIVOHLAVÝ,J. : Komunikace ve škole. Brno: 1995. MAZÁČOVÁ,N.: Pedagogické dovednosti studenta učitelství a možnosti jejich rozvíjení. Disertační práce. Praha: Pedagogická fakulta UK, 2002. MAZÁČOVÁ,N.: Průzkum odtíží pedagogických dovedností studentů učitelství. IN: Sborník z konference Profesní růst učitele. Brno: MU, 2002. MAZÁČOVÁ,N.: Rozvíjení pedagogických dovedností studentů učitelství v průběhu klinického semestru. IN: Švec,V.: Monitorování a rozvoj pedagogických dovedností. Brno: Paido, 2000. SKALKOVÁ,J.: Obecná didaktika. Praha: ISV, 1999. SPILKOVÁ,V.: Proměny primární školy a vzdělávání učitelů v historicko srovnávací perspektivě. Praha: Pedagogická fakulta UK, 1997. ŠTECH,S. : Výzkumné šetření: Stát se učitelem. Praha: Pedagogická fakulta UK, 1995. ŠVEC,V. a kol. : Praktikum didaktických dovedností. Brno: PF MU, 1996. ŠVEC.V.: Klíčové dovednosti ve vyučování a výcviku. Brno: MU, 1998. TOLLINGEROVÁ, D. a kol.: K teorii učebních činností. Praha: SPN, 1986. |