|
|
|
||
Last update: MgA. Michaela Váňová (09.01.2022)
|
|
||
Last update: MgA. Michaela Váňová (09.01.2022)
Naučit se vnímat přednes jako uměleckou disciplínu vedoucí k sebevyjádření dětí přes literárně kvalitní text, a pochopit smysl recitačních přehlídek. |
|
||
Last update: MgA. Michaela Váňová (09.01.2022)
DISMAN, Miloslav; KUBÁLEK, Vratislav. Dětský přednes a dramatický projev. Praha: Státní pedagogické nakladatelství, 1968. 160 s. Mašatová, Milada. Cesty k metafoře: náměty a úvahy o možnostech rozvíjení metaforického myšlení a sdělování v tvořivé dramatice. 2. vyd. Praha: Akademie múzických umění, Divadelní fakulta, 2004. 50 s. Studijní texty. ISBN 80-7331-922-5. ŠTEMBERGOVÁ-KRATOCHVÍLOVÁ, Šárka. Mluvní výchova dětí. V tomto souboru vydání první. Praha: Národní informační a poradenské středisko pro kulturu, 2016. 189 stran. ISBN 978-80-7068-305-7. ZÁMEČNÍKOVÁ, Ema. Cesta k přednesu, aneb, Průvodce pro pedagogy a mladé recitátory. 1. vyd. Praha: Národní informační a poradenské středisko pro kulturu, 2009. 139 s. ISBN 978-80-7068-236-4. |
|
||
Last update: doc. Mgr. Radek Marušák (02.03.2018)
Účast na kurzu, návštěva recitační přehlídky a veřejná prezentace vybraného textu před ostatními. |
|
||
Last update: MgA. Michaela Váňová (09.01.2022)
|
|
||
Last update: doc. Mgr. Radek Marušák (02.03.2018)
Main topics:
meaning of rehearsal shows
dramaturgy as the beginning of a journey to artistic interpretation
the relationship of the topic to one's own person
verbal and non-verbal communication in artistic text interpretation
work with a literary form that affects the conten |
|
||
Last update: doc. Mgr. Radek Marušák (02.03.2018)
Participation in the course, attendance of a recital show or competition and public presentation of selected text.
|