Introduction to Computer Game Development - NPGR038
|
|
|
||
Last update: doc. RNDr. Pavel Töpfer, CSc. (01.02.2018)
|
|
||
Last update: doc. RNDr. Pavel Töpfer, CSc. (01.02.2018)
Znalost láky prezentované na přednáškách včetně schopnosti nastínit techické řešení úloh probírané při praktických cvičeních. |
|
||
Last update: doc. RNDr. Pavel Töpfer, CSc. (01.02.2018)
2D hry: sprite-based animace, 2D kosterní animace, parallax scrolling, dlaždicové systémy, pixel art 3D hry: scéna, modely, kosterní animace, rigging 3D Rendering: shadery, stíny, částicové systémy, billboarding, screenspace efekty Zvuky: zvukové efekty, 3D zvuk, sound engine, kompozice zvuku Herní design, herní mechaniky Architektura herních engine, správa assetů Typy herních smyček. Návrhové vzory použivané při vývoji her Síťová komunikace a multiplayer Tvorba obsahu pro hry |