SubjectsSubjects(version: 945)
Course, academic year 2023/2024
   Login via CAS
Principles of Marketing Communication - JJB340
Title: Základy marketingové komunikace
Guaranteed by: Department of Media Studies (23-KMS)
Faculty: Faculty of Social Sciences
Actual: from 2018
Semester: summer
E-Credits: 8
Examination process: summer s.:
Hours per week, examination: summer s.:2/0, Ex [HT]
Capacity: unknown / unknown (0)
Min. number of students: unlimited
4EU+: no
Virtual mobility / capacity: no
State of the course: taught
Language: Czech
Teaching methods: full-time
Teaching methods: full-time
Note: priority enrollment if the course is part of the study plan
Guarantor: Mgr. Daniel Köppl
Class: Courses for incoming students
Syllabus - Czech
Last update: Mgr. Gabriela Skalická (25.10.2019)

PŘEDMĚT NEBUDE V AKADEMICKÉM ROCE 2019/2020 VYUČOVÁN!!!

 

Cílem předmětu je představit posluchačům obor marketingové komunikace z pohledu základních komunikačních teorií, historie a nových trendů, které se v tomto oboru odehrávají. Předmět poskytuje posluchačům komplexní přehled jednotlivých forem marketingové komunikace (reklama, přímý marketing, online komunikace, public relations, podpora prodeje, osobní prodej) v kontextu managenementu a budování značek.Kurz se zaměřuje na jejich funkce a teoretické základy, a zejména pak na jejich praktické využití.

Výstupy předmětu:Po úspěšném absolvování jsou studenti schopni připravit komunikační kampaň, která povede ke splnění daných komunikačních cílů. Studenti by měli být schopni zvolit správnou komunikační strategii a rozhodnout se pro využití vhodných komunikačních nástrojů.

Obsah předmětu:

1)  Historie marketingové komunikace 
     Základní komunikační nástroje používané v marketingové komunikaci
     Přehled marketingových strategií a přístupů  k budování značek
2)  Podlinková a nadlinková komunikace - základní přehled a možnosti využití
     Teorie cílových skupin a marketingový výzkum
     Proces komunikačního plánování
3)  Trendy v marketingové komunikaci - vizuální komunikace
     Trendy v marketingové komunikaci - komplexní komunikace
     Procesy  a struktura komunikačního plánování (vč přípravy med. plánu)

Ukončení předmětu: Test z probrané látky a předepsané literatury

 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html