Last update: Mgr. Alena Vlasáková, DiS. (03.11.2014)
The test consists of 120 five-choice questions, some of which are grouped in sets and based on case reports.
The aim of the test is to determine the extent of the examinees' ability to apply knowledge, concepts, and principles, and to demonstrate fundamental patient-centered skills, that are important in health and disease and that constitute the basis of safe and effective patient care.
Last update: Mgr. Alena Vlasáková, DiS. (03.11.2014)
Ve čtvrtek dne 29.5.2014 od 13.30 nejdéle do 18.30 proběhne v Sylabově posluchárně Souhrnný znalostní test (CSZNXX6) pro všechny studenty 6. ročníku (včetně zahraničních).
Test bude složen ze 120 otázek zahrnujících teoretické, preklinické a klinické obory medicíny. Účast na testu je povinná. Výsledky jednotlivců nebudou předmětem zkoumání a nebudou mít vliv na hodnocení jejich studia. Pro informaci však bude zveřejněn anonymní žebříček (pořadí s čísly účastníků) a vybrané anonymní informace statistického charakteru. Výsledky testu budou využity k evaluaci výuky na fakultě a k evaluaci přijímacího řízení.
Organizátorem testu je doc. MUDr Marek Bednář, CSc., který rád zodpoví případné dotazy směrované nejlépe na adresu bednarm@volny.cz . Prosím, nezapomeňte si své identifikační číslo a propisovačku (jak jste byli zvyklí u testů mikrobiologie, zkoušky modulu IIA, zápočtového testu modulu IIC apod.) a index pro zapsání zápočtu. Individuální přesun na jiný termín je možný pouze z vážných objektivních důvodů (zahraniční stáž apod.)
Aim of the course -
Last update: Mgr. Alena Vlasáková, DiS. (03.11.2014)
The test analyses candidates' accumulated understanding of the medical problems as a whole and their abilities to integrate and apply their skills, knowledge and understanding in contexts of important concepts of the biomedical, preclinical and clinical knowledge.
Last update: Mgr. Alena Vlasáková, DiS. (03.11.2014)
Souhrnný znalostní test slouží ke zjištění stupně celkového porozumění studenta lékařským problémům a jeho schopnosti propojit a použít nabyté znalosti biomedicíny, preklinických a klinických oborů s konkrétními případy popsanými v kazuistikách.
Literature -
Last update: Mgr. Alena Vlasáková, DiS. (03.11.2014)
No special literature is available.
Last update: Mgr. Alena Vlasáková, DiS. (03.11.2014)
Žádná speciální literatura k testu není
Teaching methods -
Last update: Mgr. Alena Vlasáková, DiS. (03.11.2014)
The test consists of 120 five-choice questions, some of which are grouped in sets and based on case reports.
Last update: Mgr. Alena Vlasáková, DiS. (03.11.2014)
K testu se neváže speciální výuka.
Requirements to the exam - Czech
Last update: Mgr. Alena Vlasáková, DiS. (03.11.2014)
Účast. Test není známkován a slouží ke zpětné informaci pedagogů a je součástí evaluace výuky. Výsledky jednotlivců jsou pouze zveřejněny formou anonymního žebříčku.
Syllabus -
Last update: Mgr. Alena Vlasáková, DiS. (03.11.2014)
The test consists of 120 five-choice questions, some of which are grouped in sets and based on case reports.
The aim of the test is to determine the extent of the examinees' ability to apply knowledge, concepts, and principles, and to demonstrate fundamental patient-centered skills, that are important in health and disease and that constitute the basis of safe and effective patient care.
Last update: Mgr. Alena Vlasáková, DiS. (03.11.2014)
Test je tvořen 120 otázkami s pěti nabízenými odpověďmi. Někdy je k jedné otázce přiřazeno několik sad nabízených odpovědí. Jde vždy o otázky typu kazuistik. Cílem testu je stanovit schopnost studenta uplatňovat základní způsoby klinického myšlení při rozhodování o diagnóze a léčbě nemocného.