|
|
|
||
Last update: PhDr. Eva Dragomirecká, Ph.D. (14.08.2023)
The course is designed as a practical practice of the required skills in triads. |
|
||
Last update: PhDr. Eva Dragomirecká, Ph.D. (14.08.2023)
Course goal: Participants will learn techniques of conducting a counseling session with a client in a psychological-counseling setting. Knowledge gained: Participants will be able to provide a short description of effective interventions and tools used in a counseling session led by a psychologist. Skills gained: Participants will be able to lead a session with different types of clients and use techniques of a mainly systemic approach appropriately.
|
|
||
Last update: PhDr. Eva Dragomirecká, Ph.D. (14.08.2023)
přítomnost na výuce min. 75 %, alespoň jedno domácí cvičení vypracované do podoby kazuistiky prezentované na posledním setkání nebo odevzdané písemně |
|
||
Last update: PhDr. Eva Dragomirecká, Ph.D. (14.08.2023)
Key Reading:
Marušák, R. (2010). Literatura v akci. Metody dramatické výchovy při práci s uměleckou literaturou.
Akademie múzických umění.
Supplementary books:
Valenta, J. (2008). Metody a techniky dramatické výchovy. Grada Publishing.
Machková, E. (2007). Jak se učí dramatická výchova. Akademie múzických umění.
Machková, E. (2012). Volba literární látky pro dramatickou výchovu aneb Hledání dramatičnosti.
Akademie múzických umění.
Ulrychová, I. (2007). Drama a příběh. Akademie múzických umění. |
|
||
Last update: PhDr. Eva Dragomirecká, Ph.D. (14.08.2023)
1. Úvodní setkání. Opakování a obohacení palety pasivních a aktivních nástrojů vedení rozhovoru (4h). Zahájení následné konzultace. 2. Anamnéza. Kontrakt o spolupráci. Plán péče. Edukace. Síťování. Mapování pokroku. Intervence pro konkrétní typ klientů (úzkostný klient, ADHD, rozvod, existenciální krize…) 3. Kazuistické setkání (4h)
|
|
||
Last update: PhDr. Eva Dragomirecká, Ph.D. (14.08.2023)
prerekvizitou je absolvování předmětu Základy vedení poradenského rozhovoru I, minimálně student 3. ročníku Bc. studia, student nemá absolvovaný např. výcvik v krizové intervenci, psychoterapeutický nebo jiný výcvik (předmět představuje základní nástroje, jež absolvent podobného výcviku již zná a umí) |