Club economy and management - PMNG087TSA
|
|
|
||
The course is focused on the basic principles of financing sports clubs, sports club management in terms of leadership, focusing on target groups of customers, sports club product offerings, sponsorship and building club identity and brand image. Emphasis is placed on practical examples and demonstrations of different approaches and concepts of selected sports clubs from different sports. The given areas are focused not only on the functioning of sports clubs, but also on the coaches themselves, as individuals. The course outlines possible directions of ideas and thoughts on how to manage a sports club and coaching activities in the current market environment.
Last update: Voráček Josef, PhDr., Ph.D. (18.09.2020)
|
|
||
Absolventi kurzu budou mít základní přehled o hlavních činnostech v oblasti řízení sportovního klubu. Last update: Voráček Josef, PhDr., Ph.D. (18.09.2020)
|
|
||
Účast na přednášce a cvičení. Last update: Voráček Josef, PhDr., Ph.D. (24.10.2019)
|
|
||
Učební texty pro trenérskou školu. UK FTVS: Praha 2015. Last update: Voráček Josef, PhDr., Ph.D. (24.10.2019)
|
|
||
Účast na přednášce a cvičení. Last update: Voráček Josef, PhDr., Ph.D. (24.10.2019)
|
|
||
1. Základy managementu sportu 2. Základy marketingu sportu 3. Základy ekonomiky sportu Last update: Voráček Josef, PhDr., Ph.D. (24.10.2019)
|
|
||
K předávání informací, znalostí a odborností bude využito on-line komunikační platformy Adobe Connect. Last update: Voráček Josef, PhDr., Ph.D. (18.09.2020)
|