|
|
|
||
Department of Hv organized hearsay with Hv faculty teachers in ordinary primary schools as well as schools with extended music education. Methodical analyses of student teaching in music education classes.
Last update: Váňová Hana, doc. PaedDr., CSc. (23.08.2019)
|
|
||
Last update: Váňová Hana, doc. PaedDr., CSc. (10.09.2024)
|
|
||
4 kredity, tj. 120 hodin studentovy práce 36 hodin přímé výuky (náslechy, výstupy), 10 hodin příprava na výstupy, 30 hodin studium videonahrávek práce učitelů Hv, 34 hodin samostudium odborné literatury a hledání podnětů pro výuku písemných i elektronických, 10 hodin rozvoj vlastních hudebních dovedností. Last update: Váňová Hana, doc. PaedDr., CSc. (10.09.2024)
|
|
||
100% účast na praxi; odučení stanoveného počtu hodin Hv na škole s RVHV a s běžnou výukou HV; písemné přípravy.
Last update: Váňová Hana, doc. PaedDr., CSc. (10.09.2024)
|
|
||
Last update: Váňová Hana, doc. PaedDr., CSc. (10.09.2024)
|
|
||
Viz aktuální rozpis praxe pro daný školní rok Last update: Váňová Hana, doc. PaedDr., CSc. (17.09.2023)
|
|
||
kurz v Moodle https://dl1.cuni.cz/course/view.php?id=10981 Last update: Váňová Hana, doc. PaedDr., CSc. (17.09.2023)
|
|
||
Student: · aplikuje získané znalosti a dovednosti z didaktiky Hv a dalších odborných předmětů v konkrétních hudebně výchovných situacích; · získává nové zkušenosti z reality profese učitele hudební výchovy náslechy u vynikajících učitelů Hv na běžných základních školách i školách s rozšířeným vyučováním HV; · formuluje výukové cíle, plánuje a realizuje vyučovací jednotky hudební výchovy se zřetelem ke komplexnímu charakteru Hv a k žádoucímu rozvoji dětské hudební tvořivosti; · je schopen na základě svých vlastních hudebních dovedností realizovat v praxi specifické metodické postupy, vedoucí k rozvoji žákových hudebních schopností a dovedností; · diferencuje výukové postupy s ohledem na aktuální stav hudebnosti žáků, využívá ke spolupráci žáky hudebně nadané a hledá adekvátní uplatnění žáků méně hudebně rozvinutých tak, aby posílil motivační aspekty a upevnil vztah žáků k prezentované hudbě; · používá slovní hodnocení při hodnocení kvality dětských hudebních výkonů s poukázáním na jejich možný progres; · je informován o dostupných hudebně didaktických tištěných i elektronických zdrojích, dokáže využít v hodinách hudební výchovy vhodných médií; · reflektuje své hudebně pedagogické pokusy, diskutuje je se svými kolegy, fakultními učiteli i vedoucím pedagogické praxe; · vytváří si portfolio konkrétních hudebně didaktických situací.
Last update: Váňová Hana, doc. PaedDr., CSc. (24.09.2024)
|