|
|
|
||
The seminar is conducted by a French lecturer and aims to develop communicative competence, to relieve students of their shyness and to prepare them for independent oral expression in French. By inducing common communicative situations, it will be a simulation of dialogues and other interactive activities aimed at practicing adequate, spontaneous and effective reactions in a foreign language. Special attention will be paid to French syntactic constructions, word choice and accuracy, correct pronunciation, intonation and sentence melody.
Last update: Klinka Tomáš, Mgr., Ph.D. (01.02.2023)
|
|
||
Doba očekávané přípravy na 1 cvičení: 3 hodina (autoevaluace aktivit z předchozích seminářů, procvičování témat na internetu) Last update: Klinka Tomáš, Mgr., Ph.D. (01.02.2023)
|
|
||
BARFÉTY, M., BEAUJOIN, P. Expression orale Niveau 1. Paris : CLE International, 2004. ISBN : 978-2-09-035203-0. CALLET, S. TRICOT, T.Vocabulaire en action, Niveau intermédiaire. Paris : CLE International,2012. ISBN : 978-2-09-035394-5. GRAND-CLEMENT, O. Civilisation en dialogues, Niveau débutant. Paris : CLE International, 2007, ISBN : 978-2-09-035214-6. MIQUEL, C. Communication Progressive du français, Niveau débutant. Paris : CLE International, 2004. ISBN : 978-2-09-033306-0. SIREJOLS, E. Vocabulaire en Dialogues, Niveau débutant. Paris :CLE International, 2007. ISBN : 978-2-09-035223-8. Multimédia : REY, J-N. DVD Mina, Pierre et les autres. Paris, CLE International, 2006 ISBN : 978-2-09-032524-9. Last update: Klinka Tomáš, Mgr., Ph.D. (23.09.2020)
|
|
||
Průběžná evaluace během semestru. Rozhovor na vybrané téma na úrovni A2/B1 (Interaction orale). Souvislý projev - recitace básně či literárního úryvku (možno nahrát jako video či audio) (Parler en continu). 1 opravný pokus. Last update: Klinka Tomáš, Mgr., Ph.D. (01.02.2023)
|
|
||
Na úrovni II půjde o rozvoj dovedností spojených s komunikačními kompetencemi úrovně B1 dle SERRJ: "Rozumí hlavním myšlenkám srozumitelné spisovné vstupní informace (input) týkající se běžných témat, se kterými se pravidelně setkává v práci, ve škole, ve volném čase atd. Umí si poradit s většinou situací, jež mohou nastat při cestování v oblasti, kde se tímto jazykem mluví. Dokáže popsat své zážitky a události, sny, naděje a cíle a umí stručně vysvětlit a odůvodnit své názory a plány." Konkrétní témata vychází ze sylabu předmětu Cizí jazyk - francouzština IV. Last update: Klinka Tomáš, Mgr., Ph.D. (25.09.2020)
|