|
|
|
||
Following Didactics I, Didactics II will focus on the concretization of theoretical knowledge towards the question of teaching objectives and the development of language resources. The course is based on concrete situations, on the basis of which the students develop the ability to generalise and find different approaches and solutions. Students also address the topic of planning and strategies and styles in the teaching and learning process.
Last update: Klinka Tomáš, Mgr., Ph.D. (24.09.2022)
|
|
||
Doba očekávané přípravy na 1 cvičení: 15 minut (3h/semestr) Samostudium literatury (za semestr): 10 hodin (četba základní teoretické literatury ve vztahu k základním konceptům kurzu) Práce se studijními materiály (za semestr): 5 hodin (analýza výukových situací a dokumentů) Plnění průběžných úkolů a seminární práce (za semestr): 6 hodin Last update: Klinka Tomáš, Mgr., Ph.D. (24.09.2022)
|
|
||
Aktivní účast na seminářích, max. 3 absence. Zpracování výukové jednotky na základě teoretické části kurzu (součástí je analýzy vztahu teorie k praxi). Kolokvium nad zpracovanou aktivitou. Max. 1 opravný pokus. Last update: Klinka Tomáš, Mgr., Ph.D. (24.09.2022)
|
|
||
Last update: Klinka Tomáš, Mgr., Ph.D. (24.09.2022)
|
|
||
1.-2. týden – Výukové strategie a osvojování cizího jazyka, styly výuky cizího jazyka. Videoanalýza hodin. 3.-4. týden – Organizace výuky, plánování, progrese v jazykovém vyučování. Alternativní metody výuky cizího jazyka. 5.-6. týden – Rozvoj slovní zásoby ve vztahu k řečovým dovednostem. 7.-8. týden – Rozvoj výslovnosti ve vztahu k řečovým dovednostem. 9.-10. týden – Rozvoj pregramatického uvědomění a psaní ve výuce cizího jazyka. 11.-12. týden – Hra jako nástroj učení, příklady aktuální produkce ve vztahu k jazykovým prostředkům. Last update: Klinka Tomáš, Mgr., Ph.D. (24.09.2022)
|