|
|
|
||
Learning outcomes of the course unit he course includes the study of complicated compositions of larger forms, both conductively and interpretatively. Teaching is realized in group. Within the study group, students sing or play four-handed, thus developing not only their intonation and instrumental readiness, but also the ability to analyze the conductor's observation and verbalize both positive and negative reflectiones.
Last update: Valášek Marek, doc. Mgr. MgA., Ph.D. (30.12.2023)
|
|
||||||||
Last update: Valášek Marek, doc. Mgr. MgA., Ph.D. (30.12.2023)
|
|
||
Pravidelná účast ve výuce (max. 3 absence), detailní analýza studovaných skladeb a jejich dirigentské vyjádření, klavírní ztvárnění partitur, zvládnutí požadovaného penza sbor. literatury zpaměti, 2x praktické sbormistrovské vystoupení. Last update: Valášek Marek, doc. Mgr. MgA., Ph.D. (30.12.2023)
|
|
||
Partitury vokálních a vokálně-instrumentálních skladeb pro dětské, ženské, mužské a smíšené sbory různých hudebních epoch a žánrů. Stašek, Č. ABC začínajícího sbormistra. Jeremiáš, O. Praktické pokyny k dirigování. Sandt, J. Choral conducting. Bologna : Libreria Musicale Italiana, 2017. ISBN 97-8887-0969-20-7
Last update: Valášek Marek, doc. Mgr. MgA., Ph.D. (29.01.2024)
|
|
||
Metodika rozezpívání Motivační úvod k nácviku, popř. překlad textu Užití správných metod nácviku Pohotovost hraní partitury na klavíru Dirigentské ztvárnění skladby Práce s deklamací, dynamikou, agogikou Analýza a formulace problémů Motivační komunikace Časové rozvržení zkoušky Last update: Valášek Marek, doc. Mgr. MgA., Ph.D. (30.12.2023)
|
|
||
Student: - samostatně rozpozná interpretační problémy rozsáhlejších vokálních skladeb a navrhuje varianty jejich řešení - orientuje se ve formální struktuře skladby, cíleně pracuje s tektonickou výstavbou - propojuje přesnost technické složky gesta s jeho uměleckou inspirativností - objektivně zhodnotí výkon svých kolegů v jednotlivých interpretačních kategoriích, a tím si prohlubuje dovednost verbalizace oborové problematiky - orientuje se ve vícehlasé vokální partituře (6-8 hlasů), ztvární ji na klavír v patřičném tempu a s požadovaným přednesem - osvojí si zásady vystupování na pódiu Last update: Valášek Marek, doc. Mgr. MgA., Ph.D. (10.09.2024)
|