|
|
|
||
The course focuses on the preparation of problems for a mathematical competition and its organisation. The competition is aimed for elementary pupils. It is organised at the end of the semester fully by the students supported by the course leader.
Last update: STEHLIKO (20.05.2019)
|
|
||
Cílem předmětu je připravit a zorganizovat týmovou matematickou soutěž pro žáky prvního stupně základní školy (konkrétně 4. ročníku). Last update: STEHLIKO (26.03.2019)
|
|
||
Sbírky matematických úloh pro žáky prvního i druhého stupně ZŠ. Úlohy ze starších ročníků matematických soutěží. Kvízové úlohy z časopisů. Studenti mohou náměty úloh čerpat i z jiných zdrojů podle svého uvážení. Last update: STEHLIKO (26.03.2019)
|
|
||
Aktivní účast na semináři, tvorba úloh a poskytování zpětné vazby na úlohy ostatních, účast při samotné soutěži a na jejím vyhodnocování. Last update: STEHLIKO (26.03.2019)
|
|
||
Tvorba soutěžních úloh: postupná tvorba souboru soutěžních úloh. Studenti se učí tvořit či upravovat matematické úlohy vzhledem k věku žáků i cíli, který si daný ročník soutěže stanoví. Dále se učí poskytovat cílenou zpětnou vazbu ostatním studentům v předmětu. Tvorba vzorového řešení úloh. Studenti se učí vypracovat řešení tak, aby bylo srozumitelné pro žáky daného věku. Příprava soutěže z hlediska úloh, komunikace se školami i vlastní organizace soutěže z hlediska prostorového (soutěž probíhá v celé budově fakulty). Úlohy se vkládají do prostředí, které je pro žáky motivační. Organizace vlastní soutěže a její vyhodnocení. Last update: STEHLIKO (26.03.2019)
|