|
|
|
||
Excursions as a form of teaching have recently declined. One of the reasons is the unwillingness or inexperience of teachers with this form of teaching. The course Excursion is therefore focused on informing students about selected chemical plants as an inspiration for future teachers.
Last update: Rusek Martin, doc. PhDr., Ph.D. (13.01.2024)
|
|
||
Zakončení předmětu se různí podle jeho pojetí. V případě, že je kurz zealizován ve spolupráci s PřF UK (pravděpodobnější varianta), je výstupem zpracování reflexí z návštěv jednotlivých zařízení navštívených v rámci týdenního výjezdu. V případě, že bude kurz organizován svépomocí, je podmínkou udělení zápočtu absolvování 5 exkurzí a vypracování výstupů reflektujících danou exkurzi. Cílem je v obou případech vytvoření podkladů pro vlastní exkurze se školní třídou, proto reflexe exkurze musí obsahovat nejen popis daného programu, ale i kontaktní osobu, odkaz na místo apod. Last update: Rusek Martin, doc. PhDr., Ph.D. (09.03.2020)
|
|
||
SKALKOVÁ, Jarmila. Obecná didaktika. 1. vyd. Praha: ISV nakladatelství, 1999, 292 s. ISBN 80-858-6633-1. Kloučková, J., & Šulcová, R. (2010). Exkurze s chemickým zaměřením jako prvek mezipředmětové integrace v přírodovědném vzdělávání. In A. Veřmiřovský & J. Chupáč (Eds.), Aktuální aspekty pregraduální přípravy a postgraduálního vzdělávání učitelů chemie (pp. 151-156). Ostravská univerzita v Ostravě. PAVLÁTOVÁ, Věra. Průmysl v mém okolí – projekt. Metodický portál: Články [online]. 21. 09. 2011, [cit. 2018-05-13]. Dostupný z WWW: STRAKA, Miloslav. Chemické vycházky, aneb, Náměty pro činnost při vycházce do přírody, která může nahradit exkurzi do chemické výroby nebo laboratoře. Vyd. 1. Žďár nad Sázavou: Informační a metodické centrum, 1996. 20 s. PETTY, Geoffrey. Moderní vyučování. Vyd. 6., rozš. a přeprac.. Praha: Portál, 2013. 562 s. ISBN 978-80-262-0367-4. Exkurze s chemickým zaměřením jako prvek mezipředmětové integrace v přírodovědném vzdělávání Last update: Rusek Martin, doc. PhDr., Ph.D. (27.02.2021)
|