|
|
|
||
Kurz navazuje na předmět Formální přírodovědné vzdělávání I. Je zaměřen na věkovou skupinu žáků 2. stupně ZŠ a SŠ. Rozvíjí témata předchozího kurzu: formy a metody výuky, výukové pomůcky včetně využití ICT, příprava učitele na výuku. Cvičení budou probíhat formou mikroteachingu a rozboru videozáznamů. Last update: Pavlasová Lenka, RNDr., Ph.D. (27.05.2020)
|
|
||
Altmann, A. Metody a zásady ve výuce biologii. Praha: SPN, 1975. Řehák, B. Vyučování biologii na základní devítileté škole a střední všeobecně vzdělávací škole: příspěvek k didaktice biologie. SPN, 1967. Maňák, J. - Švec, V. Výukové metody. Brno: Paido, 2003. Mojžíšek, L. Vyučovací metody. Praha: SPN, 1998. Švec, V. - Filová, H. - Šimoník, O. Praktikum didaktických dovedností. Brno: Pedagogická fakulta MU, 1998. Skalková, J. Obecná didaktika. Praha: Grada, 2006. Chráska, M. Didaktické testy. Brno: Paido, 1999. 91 s. ISBN 80-85931-68-0. Kalhous, Z. - Obst, O. Školní didaktika. Praha: Portál, 2002. Petty, G. Moderní vyučování. Praha: Portál, 1996. Pavlasová, L. Přehled didaktiky biologie. Praha: Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2014. 60 s. ISBN 978-80-7290-643-7. Dostupné z: http://vzdelavani-dvpp.eu/download/opory/02pavlasova.Kn.bl.TISK.pdf Last update: Pavlasová Lenka, RNDr., Ph.D. (27.05.2020)
|
|
||
MOODLE: https://dl1.cuni.cz/course/view.php?id=8263 Last update: Pavlasová Lenka, RNDr., Ph.D. (27.05.2020)
|