|
|
|
||
Kurz se věnuje trendu festivalizace a eventizace kulturního dění s užším zaměřením na filmovou distribuci a uvádění filmů. Zaměříme se na eventy a festivaly z hlediska historického vývoje (počínaje putovními promítači), ale hlavní pozornost se bude soustřeďovat na aktuální dění. Zohledněny budou fyzické eventy a festivaly i eventy v online prostředí. Podrobněji se zaměříme na jejich socioekonomické charakteristiky, na využití eventů a festivalů pro marketingové účely (event marketing) a možnosti oslovování různých cílových skupin. Last update: Hanzlík Jan, Mgr., Ph.D. (16.09.2024)
|
|
||
Četba zadaných textů a aktivní účast v diskuzích. Krátký referát o vybraném eventu nebo festivalu. Seminární práce v rozsahu 4 NS. Last update: Hanzlík Jan, Mgr., Ph.D. (16.09.2024)
|
|
||
Barker, Martin. (2013). Live To Your Local Cinema: The Remarkable Rise of Livecasting. London: Palgrave Macmillan. Bennett, Andy, Taylor, Jodie & Woodward, Ian (eds.). (2020). The festivalization of culture. London: Routledge. Hanzlík, Jan. (2017). Eventization and Targeting in Czech Theatrical Distribution after 1989. Iluminace 29(3), 49–64. Hoof, Florian. (2016). Post-Cinematic Distribution Flows: Alternative Content, Sports Films and the (In)Stability of the Multiplex Market. In: Hagener, Malte., Hediger, Vinzenz & Strohmaier, Alena (eds) The State of Post-Cinema. Palgrave Macmillan, London. Jordan, Jennie. (2023). Festivalisation of cultural production: Experimentation, spectacularisation and immersion. Journal of Cultural Management and Policy, 6(1), 44–55. Spracklen, Karl & Lamond, Ian R. (2016). Critical event studies. London: Routledge. Vogel, Ann. (2023). Cinema and the festivalization of capitalism: The experience-makers. Leiden, Boston: Brill. Last update: Hanzlík Jan, Mgr., Ph.D. (16.09.2024)
|