SubjectsSubjects(version: 970)
Course, academic year 2024/2025
   Login via CAS
Master´s Thesis - Seminar (Language) - AFR600015
Title: Závěrečná práce - diplomový seminář (jazyk)
Guaranteed by: Institute of Romance Studies (21-URS)
Faculty: Faculty of Arts
Actual: from 2024
Semester: summer
Points: 0
E-Credits: 5
Examination process: summer s.:
Hours per week, examination: summer s.:0/2, C [HT]
Capacity: unknown / unknown (unknown)
Min. number of students: unlimited
4EU+: no
Virtual mobility / capacity: no
Key competences:  
State of the course: taught
Language: Czech
Teaching methods: full-time
Level:  
Note: course can be enrolled in outside the study plan
enabled for web enrollment
Guarantor: doc. Mgr. Radka Mudrochová, Ph.D.
doc. PhDr. Olga Nádvorníková, Ph.D.
Mgr. Magdalena Kučerová, Ph.D.
Annotation - Czech
Cílem předmětu je seznámit studenta s principy vypracování textu diplomové práce - od osnovy a časového plánu přes jednoznačnou formulaci hypotéz a výzkumných otázek až po strukturaci a typografickou úpravu textu a respektování citačních norem.

Předmět probíhá formou individuálních konzultací ohledně tématu diplomové práce, její struktury, redakce textu a formulace závěrů.
Last update: Pastyříková Iveta, Mgr. (08.08.2023)
Course completion requirements - Czech
Aktivní účast v hodině, soustavná domácí příprava, prezentace na zadané téma. 
Last update: Pastyříková Iveta, Mgr. (08.08.2023)
Literature - Czech

Adam, J. M. Les Textes : types et prototypes : récit, description, argumentation, explication et dialogue. Paris : Nathan, 1997.   

Beaud, M. L'art de la thèse : comment préparer et rédiger une thèse de doctorat, un mémoire de DEA ou de maîtrise ou tout autre travail universitaire. Paris: Découverte, 2003. 

Blanchet, P., Chardenet, P. Guide pour la recherche en didactique des langues et des cultures, Approches contextualisées. Paris: Éditions des archives contemporaines, 2011  

Desgagné, S., Bednarz, N., Lebuis, P., Poirier, L. et Couture, C.  L'approche collaborative de recherche en éducation : un rapport nouveau à établir entre recherche et formation. Revue des sciences de l’éducation, 27(1), 33–64. 2001. https://doi.org/10.7202/000305ar  

Eco, Umberto. Jak napsat diplomovou práci. Olomouc: Votobia, 1997.  

Kubátová, H., Šimek, D. Od abstraktu do závěrečné práce: jak napsat diplomovou práci ve společenskovědních a humanitních oborech (praktická příručka). 4., přeprac. vyd. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2007.  

Pokorný, J. Úspěšnost zaručena: jak efektivně zpracovat a obhájit diplomovou práci. Brno: Akademické nakladatelství CERM, 2004.  

Pyroutet, C. La pratique de l’expression écrite. Paris: Nathan, 2009. 

Wray, A., Bloomer, A. Projects in linguistics and language studies: a practical guide to researching language. 3rd ed. London: Hodder Education, 2012. 

https://is.muni.cz/publication/665167 

Last update: Pastyříková Iveta, Mgr. (08.08.2023)
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html