|
|
|
||
Cílem předmětu je seznámit studenta s principy vypracování textu diplomové práce - od osnovy a časového plánu přes jednoznačnou formulaci hypotéz a výzkumných otázek až po strukturaci a typografickou úpravu textu a respektování citačních norem.
Předmět probíhá formou individuálních konzultací ohledně tématu diplomové práce, její struktury, redakce textu a formulace závěrů. Last update: Pastyříková Iveta, Mgr. (08.08.2023)
|
|
||
Aktivní účast v hodině, soustavná domácí příprava, prezentace na zadané téma. Last update: Pastyříková Iveta, Mgr. (08.08.2023)
|
|
||
Adam, J. M. Les Textes : types et prototypes : récit, description, argumentation, explication et dialogue. Paris : Nathan, 1997. Beaud, M. L'art de la thèse : comment préparer et rédiger une thèse de doctorat, un mémoire de DEA ou de maîtrise ou tout autre travail universitaire. Paris: Découverte, 2003. Blanchet, P., Chardenet, P. Guide pour la recherche en didactique des langues et des cultures, Approches contextualisées. Paris: Éditions des archives contemporaines, 2011 Desgagné, S., Bednarz, N., Lebuis, P., Poirier, L. et Couture, C. L'approche collaborative de recherche en éducation : un rapport nouveau à établir entre recherche et formation. Revue des sciences de l’éducation, 27(1), 33–64. 2001. https://doi.org/10.7202/000305ar Eco, Umberto. Jak napsat diplomovou práci. Olomouc: Votobia, 1997. Kubátová, H., Šimek, D. Od abstraktu do závěrečné práce: jak napsat diplomovou práci ve společenskovědních a humanitních oborech (praktická příručka). 4., přeprac. vyd. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2007. Pokorný, J. Úspěšnost zaručena: jak efektivně zpracovat a obhájit diplomovou práci. Brno: Akademické nakladatelství CERM, 2004. Pyroutet, C. La pratique de l’expression écrite. Paris: Nathan, 2009. Wray, A., Bloomer, A. Projects in linguistics and language studies: a practical guide to researching language. 3rd ed. London: Hodder Education, 2012. https://is.muni.cz/publication/665167 Last update: Pastyříková Iveta, Mgr. (08.08.2023)
|