|
|
|
||
Last update: Marcela Holanová (24.06.2016)
|
|
||
Last update: Jana Kolářová (20.09.2019)
Hlavním nosným tématem bude, jak zviditelnit nelékařské obory mezi veřejnost a další cílové skupiny.
Výstupem bude aktivní účast při výuce, prezence a praktický výstup, jehož podoba se může měnit dle studenta případně skupiny studentů (tvorba letáku, aktivní účast na propagační akci, návrh a tvorba propagačních předmětů apod.).
|
|
||
Last update: Mgr. Kateřina Svěcená, Ph.D. (30.10.2019)
Povinná literatura: Halada, J. 2016: Marketingová komunikace a public relations, Praha: Karolinum, ISBN 978-80-246-3075-5 Hubbard, L. R., 2003: Základy Public Relations, Copenhagen: New Era, ISBN 9788779689503 Hejlová, D. 2015: Public relations, Praha: Grada, ISBN: 9788024750224 |
|
||
Last update: Mgr. Kateřina Svěcená, Ph.D. (06.10.2023)
V ROCE 2023-2024 PŘEDMĚT BUDE PROBÍHAT V ZIMNÍM SEMESTRU V TĚCHTO TERMÍNECH:
6.10. 2023 OD OD 15:00 -setkání - Dále je nutná KONZULTACE zaměřená na tvorbu samostatné práce - téma práce musí být schváleno vedoucím předmětu (!!!), bez schválení tématu nebude studentovi dán zápočet
17.11. 2022 SAMOSTATNÁ PRÁCE NA ZADANÉM ÚKOLU 5.1.2023 OD 13:.00 , PŘÍPADNĚ FORMOU INDIVIDUÁLNÍ KONZULTACE
MÍSTNOST: BUDE UPŘESNĚNO |
|
||
Last update: Marcela Holanová (24.06.2016)
Pro studenty 2,3 Bc., 1.2.NMgr. Adiktologie |
|
||
Last update: Mgr. Kateřina Svěcená, Ph.D. (30.10.2019)
Předmět je zakkončen zápočtem. Zápočet je udělen za aktivní zapojení studenta do výuky. |