|
|
|
||
Last update: PhDr. Barbora Loudová Stralczynská, Ph.D. (18.12.2018)
|
|
||
Last update: PhDr. Jana Kropáčková, Ph.D. (03.05.2017)
Základní studijní literatura HELUS Z. Dítě v osobnostním pojetí. Praha: Portál, 2004. ISBN 80-7178-888-0. Rámcový program pro předškolní vzdělávání. Praha: MŠMT, 2017. OPRAVILOVÁ E., GEBHARTOVÁ V. Rok v mateřské škole. Praha: Portál 2003, ISBN 80-7178-847-3. SYSLOVÁ Z. Profesní kompetence učitele mateřské školy. Praha: Grada Publishing a.s., 2013. SBN 978-80-247-4309-7. SYSLOVÁ Z. Realizace autoevaluace v mateřských školách. Praha: Verlag Dashöfer, 2013 ZELINKOVÁ O. Pedagogická diagnostika individuální vzdělávací program. Praha, Portál 2001, ISBN 80-7178-544-X.
Doporučená studijní literatura: Autoevaluace mateřské školy (metodická příručka k vlastnímu hodnocení). Praha: VÚP, 2010. ISBN 978-80-87000-9-32-8. Pedagogické hodnocení v pojetí RVP PV: Metodika pro podporu individualizace v podmínkách mateřské školy. Praha: VÚP, 2007. ISBN 978-80-87000-10-6. Manuál k přípravě školního (třídního) vzdělávacího programu mateřské školy. Praha: VÚP, 2005. ISBN 80-87000-01-3. |
|
||
Last update: PhDr. Jana Kropáčková, Ph.D. (28.10.2019)
Studenti budou zpracovávat na každý den písemnou přípravu na vzdělávací práci v mateřské škole. Po praxi bude následovat reflexe a sebereflexe pedagogické práce. Časová zátěž (3 kredity): - přímá výuka na semináři: 15 hodin - praxe doprovázená vyučujícím: 60 hodin - práce na úkolech v Moodle a příprava na výuku v rámci praxe: 10 hodin - příprava na prezentaci vlastní praxe: 5 hodin |