|
|
|
||
Last update: PhDr. Josef Voráček, Ph.D. (24.10.2019)
|
|
||
Last update: PhDr. Josef Voráček, Ph.D. (24.10.2019)
Zápočet z kolokvia bude udělen po zpracování následujících kapitol v plném rozsahu: Úvod, Cíl a úkoly práce, Teoretická východiska, Metodika a odpovídající konzultace s vedoucím práce. |
|
||
Last update: Mgr. Linda Mejsnarová, Ph.D. (10.01.2019)
Povinná:
ECO, U. Jak napsat diplomovou práci. Olomouc: Votobia, 1997. ISBN 80-7198-173-7. KOZEL, R. Moderní marketingový výzkum: nové trendy, kvantitativní a kvalitativní metody a techniky, průběh a organizace, aplikace v praxi, přínosy a možnosti. 1. vyd. Praha: Grada, 2006. Expert (Grada). ISBN 80-247-0966-X. HENDL, J. Přehled statistických metod zpracování dat. Praha: Portál, 2004. ISBN 80-7178-820-1. BLAHUŠ, P., ČELIKOVSKÝ, S. Vybrané stati z metodologie vědy. Praha: SPN, 1986. HENDL, J. Úvod do kvalitativního výzkumu. Praha: Karolinum, 1997. ISBN80-246-0030-7. |
|
||
Last update: PhDr. Josef Voráček, Ph.D. (24.10.2019)
Zápočet z kolokvia bude udělen po zpracování následujících kapitol v plném rozsahu: Úvod, Cíl a úkoly práce, Teoretická východiska, Metodika a odpovídající konzultace s vedoucím práce. |
|
||
Last update: Mgr. Linda Mejsnarová, Ph.D. (10.01.2019)
Úvod do řešené problematiky Cíle a úkoly bakalářské práce Teorie řešeného problému Metodika bakalářské práce - používané metody Rešerše publikovaných zdrojů českých a zahraničních |