|
|
|
||
Last update: RNDr. Lenka Pavlasová, Ph.D. (11.05.2019)
|
|
||
Last update: RNDr. Lenka Pavlasová, Ph.D. (03.02.2019)
Nezvalová, D. (2002).Akčním výzkumem k zlepšení kvality školy. e-Pedagogium [on-line], 2002, roč. 2, č. 4. [cit. 2015-15-12]. Dostupné z: http://epedagog.upol.cz/eped4.2002/clanek02.htm Nezvalová, D. (2003). Akční výzkum ve škole. Pedagogika, roč. 53, č. 3 s. 300-308. Pavelková, A. (2012).Akční výzkum v pedagogickém prostředí. Brno: Masarykova univerzita. Diplomová práce. Hendl, J. (2005). Kvalitativní výzkum: Základní metody a aplikace. Praha: Portál. Herr, K., Anderson, G. L., (2005). The Action Research Dissertation. A Guide for Students and Faculty. Thousand Oaks, California: Sage Publications, Inc. |
|
||
Last update: RNDr. Lenka Pavlasová, Ph.D. (26.10.2019)
Výstupem z předmětu je zápočet. Je udělen na základě zpracované reflektivní zprávy o akčním výzkumu a vystoupení na setkání jednotlivých modulů Společenství praxe. |
|
||
Last update: RNDr. Lenka Pavlasová, Ph.D. (03.02.2019)
A) Vstupní školení, vytvoření plánu akčního výzkumu s didaktiky a pracovníky ped.-psych. přípravy, zácvik do metod – toto bude realizováno před nástupem do praxe. B) Praxe – 36 hodin přímé práce v terénu, konzultace s učiteli, didaktiky, pracovníky ped.-psych. přípravy, reflektivní seminář se zpracováním podkladových materiálů vzhledem k výuce. C) Závěrečné zpracování výzkumné zprávy, prezentace na projektovém setkání. |
|
||
Last update: RNDr. Lenka Pavlasová, Ph.D. (03.02.2019)
Vstupním předpokladem je účast na fakultním setkání k projektu, dohoda o spolupráci s fakultním koordinátorem a tzv. mentorem akčního výzkumu ze spolupracující ZŠ. |
|
||
Last update: RNDr. Lenka Pavlasová, Ph.D. (03.02.2019)
Výstupem z předmětu je zápočet. Je udělen na základě zpracované reflektivní zprávy o akčním výzkumu a vystoupení na setkání jednotlivých modulů Společenství praxe. Téma akčního výzkumu a průběh realizace výzkumu je dohodnut na vstupním setkání - s koordinátorem vzdělávacího modulu a mentorem akčního výzkumu. |