|
|
|
||
Last update: doc. RNDr. Miroslava Černochová, CSc. (02.09.2019)
|
|
||
Last update: doc. PhDr. Vladimír Rambousek, CSc. (03.10.2019)
1. CONWAY,J. Educational Technology's Effect on Models of Instruction. Dostupné na www: <http://copland.udel.edu/~jconway/>, <http://copland.udel.edu/~jconway/EDST666.htm>. 2. ČERNOCHOVÁ, M., FUGLÍK, V., HOLÝ, R., PROCHÁZKA, J., RAMBOUSEK, V., ŠTÍPEK, J., VAŇKOVÁ, P. Rozvoj informačně technologických kompetencí na základních školách. Praha: ČVUT, 2013, 340 s. 3. Explorations in Learning & Instruction: The Theory Into Practice Database. Dostupné na www: <http://www.gwu.edu/~tip/>. 4. Instructional Design Models. Dostupné na www: <http://www.cudenver.edu/~mryder/itc_data/idmodels.html >. 5. KALAŠ, I. a kol. Premeny školy v digitálnom veku. 1. vydání. Bratislava, Slovenská republika: Slovenské pedagogické nakladatelství. 2013. 256 s. 6. KULIČ, V. Psychologie řízeného učení. Praha : Academia 1992. ISBN 80-200-0447-5. 7. MAJUMDAR, S. Integrating ICT in Teaching & Learning. Thailand : UNESCO, 2004. ISBN 0‑13-117392-8. Dostupné z URL: <http://unesdoc.unesco.org/images/0014/001405/140577e.pdf>. 8. RAMBOUSEK, V. Edukační technologie : sylaby. Praha : UK v Praze, Pedagogická fakulta, 2018. 9. The Encyclopedia of Educational Technology. Dostupné z URL: <http://eet.sdsu.edu/eetwiki/index.php/Category:EET>. 10. Theoretical Sources in IT. Dostupné z URL: <http://anc36400.blogspot.com/2007/09/theoretical-sources-in-it-excellent.html>. Odkaz na studijní opory: https://moodle.it.pedf.cuni.cz/course/view.php?id=1908
|
|
||
Last update: doc. PhDr. Vladimír Rambousek, CSc. (09.01.2020)
Odkaz na studijní opory: https://moodle.it.pedf.cuni.cz/course/view.php?id=1908 přístup pro hosta s heslem: "akreditace" (bez úvozovek)
|