|
|
|
||
Last update: Mgr. Milena Fučíková, Ph.D. (01.07.2021)
|
|
||
Last update: Mgr. Milena Fučíková, Ph.D. (01.07.2021)
V případě distanční výuky bude předmět zajišťován v MS Teams. https://teams.microsoft.com/_#/school/conversations/G%C3%A9n%C3%A9ral?threadId=19:9fc0a73f72fa47068c59b9298b7b2506@thread.tacv2&ctx=channel |
|
||
Last update: Mgr. Milena Fučíková, Ph.D. (01.07.2021)
ALBERT, Marie-Claude ; SOUCHON, Marc. Les Textes littéraires en classe de langue, Paris : Hachette, 2000 (ISBN 2-01-155139-0) BENTOLILA, A., col.. La Lecture : apprentissage, évaluation, perfectionnement, Paris : Nathan, 1991 (ISBN 2-09-120207-X) CAVALLI, Marisa. Lire, Hachette livre, Paris 2000 ISBN 2-01-155130-7 CIRCUREL, Francine. Lecture interactive en langue étrangère, Paris : Hachette, 1991 (ISBN 2010181522) CORNAIRE, Claudette. Le point sur la lecture, Paris : Cle International, 1999 (ISBN 2-09-033339-1) HNÍK, O. (2014): Didaktika literatury: výzvy oboru. Praha: Karolinum. HŘÍBKOVÁ, Radka. Umělecký text ve výuce cizího jazyka, Cizí jazyky. 1999/2000 , roč. 43, č. 3, s. 80-82 LISTÍKOVÁ, Renáta. Literární text v cizojazyčném vzdělávání. In Vzdělávání učitelů cizých jazyků na počátku 21. století. Sborník příspěvků ze IV. Středoevropské regionální konference mezinárodní federace učitelů živých jazyků. Praha : Univerzita Karlova - Pedagogická fakulta, 2004. s. 188-191 PENNAC, Daniel. Comme un roman, Paris : Gallimard, 1992 (ISBN 2-07-072580- 4) TAGLIANTE, Christine. La Classe de langue, Paris : Clé International, 1994 (ISBN 2-09-033112-7).
|
|
||
Last update: Mgr. Milena Fučíková, Ph.D. (01.07.2021)
1. Úvod, rozdělení referátů, systém práce. RABELAIS : Imaginez un mode de vie idéale. 2. Práce s básnickým textem ve výuce/Comment exploiter un poème ? VILLON, Ballade des pendus. 3. Práce s vyprávěním ve francouzštině/Un récit un français. L’évocation des souvenirs. L’autobiographie. MONTAIGNE, Essais. 4. Pohádka a jak s ní pracovat s dětmi?/Un conte classique français, le rêve, le merveilleux, l’aventure. PERRAULT. 5.-8. Souvislá pedagogická praxe s reflexí 9. Postava/příběh v literárním textu/Patrick MODIANO 10. Francouzština na všech světadílech/Součásná frankofonie ve výuce: CHAMOISEAU: Solibo Ohromný 11. Současní autoři a současný realistický román/Le monde contemporain. ENARD, IZZO, BEN JELLOUN, SLIMANI. 12. Vánoční prázdniny 13. Závěrečné opakování : online test. |
|
||
Last update: Mgr. Milena Fučíková, Ph.D. (01.07.2021)
A presentation on a chosen topic + preparing an exercise based on a literary text for Czech learners of FLE (lower or higher secondary school) Erasmus students: a presentation (3-5 pages), + 3 exercises for a group of students of FLE |