|
|
|
||
Last update: PhDr. Jana Poche Kargerová, Ph.D. (08.02.2022)
|
|
||
Last update: PhDr. Jana Poche Kargerová, Ph.D. (01.02.2021)
The goal is deeper familiarity with selected alternative and innovative programs, in
|
|
||
Last update: PhDr. Jana Poche Kargerová, Ph.D. (08.02.2022)
Studijní zátěž: 8 hodin přímé výuky 20 hodin práce na zápočtových úkolech 16 hodin samostudium |
|
||
Last update: PhDr. Jana Poche Kargerová, Ph.D. (08.02.2022)
CALGREN, F. Výchova ke svobodě. Praha: Baltazar, 1991. DOUŠKOVÁ, A.: Pedagogika Célestina Freineta a jeho techniky ve škole. In Komenský, č.5/2004, s.11 - 17. HAMAIDOVÁ, A. Metoda Decrolyho. Praha Pedagogická přítomnost 1926. Kompetentní učitel 21.století. Mezinárodní profesní rámec kvality ISSA. Praha 2011.TOMKOVÁ, A. Program Čtením a psaním ke kritickému myšlení v primární škole. Praha 2007. KREJČOVÁ, V., KARGEROVÁ, J. Vzdělávací program Začít spolu. Metodiský průvodce pro 1.st.ZŠ. Praha 2011. Kritické listy LUKAVSKÁ, E. POZOR, DĚTI! (Didaktické otázky vyučování orientovaného na dítě). Dobrá Voda u Pelhřimova 2003. RÝDL, K.: Alternativní pedagogické hnutí v současné společnosti. Praha 1994. TOMKOVÁ, A., KOŠŤÁLOVÁ, H. Čtení v Otevřené škole. In Kritické listy, č.26/2007, s. 12-14. TOMKOVÁ, A.: seriál Podněty z pedagogiky C. Freineta, In Učitelské listy, č.2 - 6/2005-06. TOMKOVÁ, A.: Matematika ve školách C. Freineta. In Kritické listy, č.26/2007, s. 12-14. TOMKOVÁ, A., KAŠOVÁ, J., DVOŘÁKOVÁ, M.: Učíme v projektech. Praha: Portál 2009. TOMKOVÁ, A., KAŠOVÁ, J., DVOŘÁKOVÁ, M. Učíme v projektech. Praha 2009.KREISLOVÁ, Z. Krok za krokem 1.třídou. Praha 2008. WENKE, H., ROHNER, R. Ať žije škola. Daltonská výuka v praxi. Brno : Paido 2000. ZELINKOVÁ, O.: Pomoz mi, abych to dokázal - pedagogika Marie Montessoriové a její metody dnes. Praha: Portál 1997 |
|
||
Last update: PhDr. Jana Poche Kargerová, Ph.D. (08.02.2022)
Seminars - Active work with information, analysis of videos, discussion methods |
|
||
Last update: PhDr. Jana Poche Kargerová, Ph.D. (08.02.2022)
Docházka Aktivní účast v seminářích Prezentace získaných zkušeností k vybraným alternativním a inovativním programům na závěrečném semináři Zpracování závěrečného úkolu : argumentační esej |
|
||
Last update: PhDr. Jana Poche Kargerová, Ph.D. (08.02.2022)
Pedagogy of M. Montessori Pedagogy of C. Freinet Pedagogy of O. Decroly |