|
|
|
||
Last update: PhDr. Gabriela Knapová, Ph.D. (10.09.2022)
|
|
||
Last update: PhDr. Gabriela Knapová, Ph.D. (04.10.2023)
přímá výuka - přednáška 1h týdně, celkem 12 h seminář 1h týdně, celkem 12 h písemné přípravy na semináře 1,5 h týdně, celkem 18 h čtení odborné literatury 12 h průběžné úkoly - 18 h zpracování a obhajoba seminární práce - 18 h Předpokládané časové zatížení studentů je celkem cca 90 h (3 kredity). |
|
||
Last update: PhDr. Gabriela Knapová, Ph.D. (10.09.2022)
http://www.nuv.cz/t/rvp
a další viz Moodle |
|
||
Last update: PhDr. Gabriela Knapová, Ph.D. (10.09.2022)
Přednášky a semináře s aktivním zapojením studentů, kurz v Moodle.
V případě distanční výuky probíhý výuka prostřednictvím Zoom. |
|
||
Last update: PhDr. Gabriela Knapová, Ph.D. (17.08.2023)
|
|
||
Last update: PhDr. Gabriela Knapová, Ph.D. (10.09.2022)
1. Kurikulární dokumenty a) vzdělávací soustava ČR b) dokumenty v ČR (RVP, ŠVP) c) povinná dokumentace škol 2. Podpora učitele M a) profesní rozvoj učitele M b) Jednota českých matematiků a fyziků (JČMF) a Společnost učitelů matematiky (SUMA) c) konference, semináře d) časopisy e) vybrané publikace 3. Výzkumy znalostí M a) mezinárodní výzkumy (PISA, TIMSS) b) národní výzkumy (Cermat, Scio, Kalibro, ČŠI) c) JPZ a nová maturita 4. Kultura mluveného projevu 5. Koncipování hodin M a) transmise vs. konstruktivizmus a další teorie b) organizační formy výuky c) styly poznávání a učení d) porozumění v matematice e) motivace f) role učitele M g) hodnocení a testování h) učebnice a další materiály ve výuce i) příprava na výuku j) plán hodiny k) cíle výuky l) management výuky m) struktura aktivity a další… 6. (Kognitivní) cíle úloh v hodinách M a jejich hodnocení 7. Diskuze s hosty Pořadí témat může být permutováno. |
|
||
Last update: PhDr. Gabriela Knapová, Ph.D. (17.08.2023)
|