|
|
|
||
Last update: doc. PhDr. Zbyněk Němec, Ph.D. (29.10.2019)
|
|
||
Last update: PhDr. Lenka Felcmanová, Ph.D. (03.02.2021)
Předmět bude vyučován on-line v platformě MS Teams, kde budou vkládány i veškeré studijní materiály a zde také budou odevzdávány výstupy od studentů. V případě zlepšení epidemiologické situace bude výuka probíhat prezenční formou, prostředí MS Teams bude využíváno k vkládání studijních opor i průběžných a závěrečných výstupů studentů v této variantě. |
|
||
Last update: doc. PhDr. Zbyněk Němec, Ph.D. (29.10.2019)
BARVÍKOVÁ, J. Katalog podpůrných opatření pro žáky s potřebou podpory ve vzdělávání z důvodu sluchového postižení nebo oslabení sluchového vnímání: dílčí část. [Catalog of support measures for pupils in need of support for education due to hearing impairment or hearing impairment: sub-section.] 1. vydání. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2015. ISBN 978-80- 244-4616-5. Dostupné z: http://www.inkluze.upol.cz/portal/vystupy/ ČADOVÁ, E. Katalog podpůrných opatření pro žáky s potřebou podpory ve vzdělávání z důvodů tělesného postižení nebo závažného onemocnění: dílčí část. [Catalog of support measures for pupils in need of support for education due to disability or serious illness: sub-section.] 1. vydání. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2015. ISBN 978-80-244-4615-8. Dostupné z: http://www.inkluze.upol.cz/portal/vystupy/ FELCMANOVÁ, L., HABROVÁ, M. Katalog podpůrných opatření pro žáky s potřebou podpory ve vzdělávání z důvodu sociálního znevýhodnění. [Catalog of support measures for pupils in need of support in education due to social disadvantage.]1. vyd. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2015. ISBN 978-80-244-4655-4. Dostupné z: http://www.inkluze.upol.cz/portal/vystupy/ HÁJKOVÁ, V., STRNADOVÁ, I. Inkluzivní vzdělávání: [teorie a praxe]. Inclusive education: [theory and practice]. Vyd. 1. Praha: Grada, 2010, 217 s. Pedagogika (Grada). ISBN 978-80-247-3070-7. JANKOVÁ, Jana. Katalog podpůrných opatření pro žáky s potřebou podpory ve vzdělávání z důvodu zrakového postižení a oslabení zrakového vnímání: dílčí část. [Catalog of support measures for pupils in need of support for education due to visual impairment and impaired visual perception: Part.] 1. vydání. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2015. ISBN 978-80-244-4649-3. MICHALÍK, J, BASLEROVÁ, P., FELCMANOVÁ, L. Katalog podpůrných opatření pro žáky s potřebou podpory ve vzdělávání z důvodu zdravotního nebo sociálního znevýhodnění: obecná část. [Catalog of support measures for pupils in need of support in education due to health or social disadvantage: general part.] 1. vydání. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2015. ISBN 978-80-244-4654-7. Dostupné z: http://www.inkluze.upol.cz/portal/vystupy/ VALENTA, M. Katalog podpůrných opatření pro žáky s potřebou podpory ve vzdělávání z důvodu mentálního postižení nebo oslabení kognitivního výkonu: dílčí část. [Catalog of support measures for pupils in need of support for education due to mental disability or cognitive impairment: Part.] 1. vydání. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2015. ISBN 978-80-244-4614-1. Dostupné z: http://www.inkluze.upol.cz/portal/vystupy/ VRBOVÁ, R. Katalog podpůrných opatření pro žáky s potřebou podpory ve vzdělávání z důvodu narušené komunikační schopnosti: dílčí část. [Catalog of support measures for pupils in need of support in education due to impaired communication ability: sub-section.] 1. vydání. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2015. ISBN 978-80-244-4648-6. Dostupné z: http://www.inkluze.upol.cz/portal/vystupy/ ŽAMPACHOVÁ, Z., ČADILOVÁ, V. Katalog podpůrných opatření pro žáky s potřebou podpory ve vzdělávání z důvodu poruchy autistického spektra nebo vybraných psychických onemocnění: dílčí část. [Catalog of support measures for pupils in need of support in education due to autism spectrum disorders or selected mental illnesses: Part.] 1. vydání. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2015. ISBN 978-80-244-4669-1. Dostupné z: http://www.inkluze.upol.cz/portal/vystupy/ |
|
||
Last update: PhDr. Lenka Felcmanová, Ph.D. (03.02.2021)
Výuka předmětu zahrnuje témata: Legislativní ukotvení poskytování podpůrných opatření druhého stupně Podpůrná opatření v Katalozích podpůrných opatření pro žáky - se zrakovým postižením - se sluchovým postižením - se sociálním znevýhodněním a s nedostatečnou znalostí vyučovacího jazyka - s narušenou komunikační schopností - s tělesným postižením - s autismem se specifickou poruchou učení a chování |
|
||
Last update: doc. PhDr. Zbyněk Němec, Ph.D. (29.10.2019)
Elaboration of seminar paper on the topic assigned by the teacher in the range of 5-10 standard pages. |