Cílem předmětu je seznámit studenty a studentky s odborným provozem studovaného oboru v oblasti příprav
výstavních projektů. Student absolvuje praxi ve spolupráci s muzejní institucí a bude součástí přípravy konkrétního
výstavního projektu, ať již reálně připravovaného v daném okamžiku, či dostane za úkol individuálně či v týmu
připravit modelový výstavní projekt obnášející jak odborné, tak technické a praktické aspekty, na které bude kladen
důraz. Půjde především o otázky koordinace produkčních činností, otázku rozpočtu, kroků v rámci technické
realizace a dalších aspektů, jako je například oblast výběrových řízení a administrativních kroků spojených s
výstavním projektem.
Literature - Czech
Last update: Mgr. Václav Paštěka (06.02.2023)
Levent, N.; Pascual-Leone, A.: The Multisensory Museum: Cross-Disciplinary Perspectives on Touch, Sound, Smell, Memory, and Space 2016.
Krauel, J.: New exhibition design 2, Links 2009.
Hughes, P.: Exhibition Design, Laurence King Publishing 2015.
Daab, R.: High On… Exhibition Design, Loft Publications 2021.
Broto, C.: Innovative Exhibition Spaces, Leading International Key Services, Barcelona 2014.
Douša, P.: Text ve výstavě, In: Múzeum 1/2008, Bratislava, s. 11-13.