Last update: PaedDr. Jaroslava Zemková, Ph.D. (21.06.2019)
The student chooses the school/facility/ where he/she wants to practice in agreement with the teacher. He keeps personal records of his practice.
Last update: PaedDr. Jaroslava Zemková, Ph.D. (19.06.2019)
Student po dohodě s vyučujícím volí školu /zařízení/, kde by chtěl praxi vykonávat. O své praxi si vede osobní záznamy.
Literature -
Last update: PaedDr. Jaroslava Zemková, Ph.D. (11.11.2019)
HÁJKOVÁ,V., STRNADOVÁ, I. Inkluzivní vzdělávání. Praha: Grada2010. ISBN 978-80-247-3070-7
MULLER,O a kol. Dítě se speciálními potřebami v běžné škole. UP Olomouc 2001. ISBN 80-244-0231-9
BARTOŇOVÁ,M., VÍTKOVÁ, M et a kol. Strategie vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy. Brno 2016. ISBN 978-80-7315-255-0
BARTOŇOVÁ,M., VÍTKOVÁ, M et a kol. Strategie vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a specifické poruchy učení. Brno 2007. ISBN 978-80-7315-140-9
Curriculum: RVP a ŠVP pro ZŠ, pro ZŠ speciální
Last update: PaedDr. Jaroslava Zemková, Ph.D. (19.06.2019)
HÁJKOVÁ,V., STRNADOVÁ, I. Inkluzivní vzdělávání. Praha: Grada2010. ISBN 978-80-247-3070-7
MULLER,O a kol. Dítě se speciálními potřebami v běžné škole. UP Olomouc 2001. ISBN 80-244-0231-9
BARTOŇOVÁ,M., VÍTKOVÁ, M et a kol. Strategie vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy. Brno 2016. ISBN 978-80-7315-255-0
BARTOŇOVÁ,M., VÍTKOVÁ, M et a kol. Strategie vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a specifické poruchy učení. Brno 2007. ISBN 978-80-7315-140-9
RVP a ŠVP pro ZŠ, pro ZŠ speciální
Syllabus - Czech
Last update: PaedDr. Jaroslava Zemková, Ph.D. (19.06.2019)
Z návrhů vedoucí praxe si student sám volí školu /zařízení/, kde by chtěl praxi vykonávat. O své praxi si vede osobní záznamy a na svoji speciálně pedagogickou činnost se soustavně připravuje jak teoreticky, tak prakticky. Praxe bude vykonávána na speciálně pedagogických zařízeních a na školách pro děti, žáky, studenty a dospělé osoby se speciálními vzdělávacími potřebami. Cílem praxe je připravit studenta na provázení a podporu osob se speciálními vzdělávacími potřebami.
Course completion requirements -
Last update: PaedDr. Jaroslava Zemková, Ph.D. (11.11.2019)
Practice in the required extent of twenty hours according to the curriculum at selected schools and institutions for children, pupils, students and adults with special educational needs.
The student will keep records of his/her activity, which will submit during the reflection of practice. The student also submits the confirmation of the completed practice for credit. Credit can be repeated twice.
Last update: PaedDr. Jaroslava Zemková, Ph.D. (19.06.2019)
Vykonat praxi v požadovaném rozsahu dvaceti hodin podle studijního plánu na vybraných školách a zařízeních pro děti, žáky, studenty a dospělé osoby se speciálními vzdělávacími potřebami. O své pedagogické činnosti si student povede záznamy, které předloží při reflexi praxe. Potvrzení o vykonané praxi předloží k zápočtu. Zápočet lze opakovat dvakrát.