|
|
|
||
Last update: doc. Mgr. Kamil Činátl, Ph.D. (17.09.2021)
|
|
||
Last update: doc. Mgr. Kamil Činátl, Ph.D. (17.09.2021)
Kadriye ERCIKAN – Peter SEIXAS (ed.), New Directions in Assessing Historical Thinking, New York 2015. Hana HAVLŮJOVÁ – Jaroslav NAJBERT, Hledání nového konsensu: Učíme dějepis ve veřejném zájmu?, Historie – otázky – problémy 10/1, 2018, s. 15–31. Fred KORTHAGEN a kol., Jak spojit praxi s teorií: didaktika realistického vzdělávání učitelů, Brno 2011. Stéphane LÉVESQUE – Penney CLARK, Historical Thinking: Definitions and Educational Applications, in: Scott Alan METZGER – Lauren McArthur HARRIS (ed), The Wiley International Handbook of History Teaching and Learning, New York 2018, s. 117–48. Linda S. LEVSTIK – Keith C. BARTON, Doing History: Investigating with Children in Elementary and Middle Schools, New York 2011. Jaroslav NAJBERT (ed.), Promýšlet dějepis v 21. století. Digitální aplikace pro práci s prameny HistoryLab.cz (online). Praha 2017. Jaroslav NAJBERT, Vyrovnávání se s komunistickou minulostí: proměny historické edukace v České republice po roce 1989. Dizertační práce, Univerzita Karlova v Praze, Filozofická fakulta, 2019. Peter SEIXAS – Tom MORTON, The Big Six Historical Thinking Concepts, Toronto 2012. Sam WINEBURG – Daisy MARTIN – Chauncey MONTE-SANO, Reading like a historian: Teaching literacy in middle and high school history classrooms, New York 2011. |