|
|
|
||
Last update: KLUMPARO/PEDF.CUNI.CZ (08.03.2013)
|
|
||
Last update: KLUMPARO/PEDF.CUNI.CZ (08.03.2013)
(1) BERÁNKOVÁ, E. Tvořivá hra jako cesta k pochopení literárního díla. Plzeň: Fraus 2002. (2) HAUSENBLAS O. Aktivity před setkáním s básní a při četbě. Kritické listy, [online] roč. 2004, č. 16, s. 5-7 [cit. 2009-02-04]. Dostupný z WWW: <http://www.kritickemysleni.cz/klisty/16/_komplet.pdf>. ISSN 1214-5823. (3) HAUSENBLAS, O.: Devět hledisek pro hodnocení čtenářského rozvoje žáků - ve třech úrovních zvládání. Kritické listy [online]. 27, 2007[cit. 2010-04-04]. Dostupný z WWW: <http://www.kritickemysleni.cz/prectetesi.php?co=texty/devethledisek>. (4) KOŠŤÁLOVÁ, H., STRAKOVÁ, J.: Hodnocení (Důvěra, dialog, růst). SKAV 2008. (5) KOŠŤÁLOVÁ H., MÍKOVÁ, Š., STANG, J.: Školní hodnocení žáků a studentů. Praha: Portál 2007. (6) KOŽMÍN, Z. Tvořivý sloh. Malé traktáty a malé scénáře. Praha: Victoria Publishing 1995. (7) KOŽMÍN, Z. Interpretace básní. Brno 1997. (8) KRAMPLOVÁ, I.: Zakroužkuj- vyber - zdůvodni - hodnocení čtenářských úloh PISA 2009. Praha: ÚIV 2011. [online] Portál ÚIV [cit. 2011-11-09]. Dostupné z www: <http://www.uiv.cz/clanek/205/2109> (9) LEDERBUCHOVÁ, L.: Literatura ve škole. ZČU: Plzeň 2010. (10) LEDERBUCHOVÁ, L. Didaktická interpretace uměleckého textu jako metoda literární výchovy na občanské a střední škole II. Plzeň: ZČU l997. (11) LEDERBUCHOVÁ, L. K čítankám na 2. stupni ZŠ (se zaměřením na čítanky pro 6. ročník) I. In Český jazyk a literatura, roč. 54, 2003 - 2004, č. 1, s. 1 - 7. (12) LEDERBUCHOVÁ, L. K čítankám na 2. stupni ZŠ (se zaměřením na čítanky pro 6. roč.) II. In Český jazyk a literatura, roč. 54, 2003 - 2004, č. 2, s. 53 - 56. (13) LEDERBUCHOVÁ, L. Literatura, učivo a didaktická interpretace uměleckého textu. In Český jazyk a literatura, roč. 53, 2002 - 2003, č. 2, s. 68 - 75. (14) PETERKA, J.: Teorie literatury pro učitele. Praha: UK PedF 2006. (zejm. pasáže "Ve škole") (15) SLAVÍK, J.: Hodnocení v současné škole (Východiska a nové metody pro praxi). Praha: Portál 1999.
Internetové zdroje zabývající se hodnocením a zásadní školské dokumenty: (1) STANG, J., MÍKOVÁ, Š.: Výhody a nevýhody slovního hodnocení. [online] Portál RVP [cit. 2008-20-09]. Dostupné z www: <http://www.rvp.cz/clanek/1523>. (2) STANG, J., MÍKOVÁ, Š.: Výhody a nevýhody známkování. [online] Portál RVP [cit. 2008-20-09]. Dostupné z www: <http://www.rvp.cz/clanek/1522>. (3) STARÝ, K.: Sumativní a formativní hodnocení. [online] Portál RVP [cit. 2008-20-09]. Dostupné z www: <http://www.rvp.cz/clanek/992>. (4) RVP pro gymnázia [online] [cit. 2009-18-09]. Dostupné z www: <http://rvp.cz/informace/dokumenty-rvp/rvp-g> (5) RVP pro střední školy [online] [cit. 2009-18-09]. Dostupné z www: < http://www.nuov.cz/ramcove-vzdelavaci-programy > (6) Literatura k hodnocení žáků. [online] Portál RVP [cit. 2008-20-09]. Dostupné z www: <http://www.rvp.cz/clanek/928> . (7) Oficiální stránky nové maturitní zkoušky [online] [cit. 2011-26-09]. Dostupné z www: <http://www.novamaturita.cz/ > . |