Management (Základy managementu, Organizace tělesné výchovy a sportu v ČR,
Komunikace a komunikační techniky, Marketing, Strategické analýzy, Sport Governance,
Základy digitálního marketingu, Sport Event Planning, Kvalitativní výzkum ve
sportovním managementu a marketingu)
Literature - Czech
Last update: Mgr. Dominika Krupková (11.07.2022)
Ekonomie:
KRAFT, J., BEDNÁŘOVÁ, P., KOCOUREK, A.: Ekonomie I. 3. upravené vydání. Liberec: Technická univerzita v Liberci, 2008.
KRAFT, J., BEDNÁŘOVÁ, P., KOCOUREK, A.: Mikroekonomie II. 1. vydání. Liberec: Technická univerzita v Liberci, 2011.
DORNBUSCH, R., FISCHER, S.: Makroekonomie. Praha: SPN, 1994.
MANKIW, N.G.: Zásady ekonomie. 1. Vydání. Praha: Grada Publishing, 2000.
NYMAN, D.N.: Modern Macroeconomics. Boston: Irwin, 1989.
FRANK, R. H.: Mikroekonomie a chování. Praha: Svoboda, 1995.
REETZ, N.: Grundzuege der mikrooekonomischen Theorie. St. Gallen: W. Subir, 1990.
SOJKA M.: Dejiny ekonomickych teorii. VSE, Praha 1999
HOLMAN R.: Dějiny ekonomického myšlení. C. H. Beck, 1999
JONÁŠ J. A KOL.: Oslava ekonomie - přednášky laureátů Nobelovy ceny za ekonomii, Academia Praha, 1994
KRAFT, J., FÁREK, J.: Světová ekonomika a ekonomická integrace v období globalizace. 2. vydání. Liberec: Technická univerzita v Liberci, 2008.
BALASSA, B.: Teorie ekonomické integrace. Praha: Svoboda, 1966.
MARKOVÁ, J.: Mezinárodní měnové instituce. Praha: VŠE, 2002.
PINDER, J.: Evropské společenství. Budování unie. Praha: Nadace Jiřího z Poděbrad pro evropskou spolupráci, 1994.
SUTHERLAND, P.D., Managing the World Economy in the Age of Globalization. Washington: The Per Jacobson Foundation, 1998.
Management:
ČÁSLAVOVÁ, E. Management a marketing sportu 21. století. 1. vydání. Jesenice: Ekopress, 2020. 219 s. ISBN 978-80-87865-62-0.
KOONTZ, H., WEIHRICH, H. Management. Praha: Victoria Publishing, 1993, 659 s. ISBN 80-85605-45-7.
VODÁČEK, L., VODÁČKOVÁ, O. Management. Teorie a praxe 80 a 90. let. 3. vydání. Praha: Management Press, 1994. 259 s. ISBN 80-85603-55-1.
VODÁČEK, L., VODÁČKOVÁ, O. Management. Teorie a praxe v informační společnosti. 4. rozšířené vydání. Praha: Management Press, 2001. 314 s. ISBN 80-7261-041-4.
Marketing:
ČÁSLAVOVÁ, E. Management a marketing sportu 21. století. 1. vydání. Jesenice: Ekopress, 2020. 219 s. ISBN 978-80-87865-62-0.
KOTLER, P., et al. Moderní marketing - 4. evropské vydání. 1. vydání. Praha: Grada Publishing, a.s., 2007. 1048 s. ISBN 978-80-247-1545-2. Nebo novější.
KOTLER, P., KELLER, K. L. Marketing management - 12. vydání. 1. vydání. Praha: Grada Publishing, a.s., 2007. 792 s. ISBN 978-80-247-1359-5. Nebo novější.
Nový Občanský zákoník - Oddíl 2 - Nekalá soutěž. Předpis č. 89/2012 Sb. Znění od 1.7. 2021.
Zákon č. 40/1995 Sb., o regulaci reklamy a o změně a doplnění zákona č. 468/1991 Sb., o provozování rozhlasového a televizního vysílání, ve znění pozdějších předpisů.
Zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Aktuální znění od 1.7.2020.