|
|
|
||
Last update: Ing. Mgr. Daniel Opelík (21.07.2022)
|
|
||
Last update: Ing. Mgr. Daniel Opelík (09.07.2022)
Po úspěšném absolvování předmětu bude student schopen:
|
|
||
Last update: Ing. Mgr. Daniel Opelík (21.07.2022)
|
|
||
Last update: Ing. Mgr. Daniel Opelík (21.07.2022)
Studijní literatura: Tahal, Radek a kol. Marketingový výzkum : postupy, metody, trendy. Praha : Grada, 2017. ISBN 978-80-271-0206-8. Vaštíková, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2014, 268 s. Manažer. ISBN 9788024750378. Haksever, Cengiz a Barry Render. Service and operations management. 2018. ISBN 9789813209442. Miroslav, F., & David, M. (2020). Marketingový výzkum: v udržitelném marketingovém managementu. Grada Publishing as. Švaříček, R. (2007). Kvalitativní výzkum v pedagogických vědách. PORTÁL sro. Silverman, D. (Ed.). (2020). Qualitative research. sage. Šíma, J. (2016). Kvalita služeb sportovních zařízení a možnosti jejího hodnocení. Univerzita Karlova v Praze, nakladatelství Karolinum. |
|
||
Last update: Ing. Mgr. Daniel Opelík (21.07.2022)
|
|
||
Last update: Ing. Mgr. Daniel Opelík (09.07.2022)
|
|
||
Last update: Ing. Mgr. Daniel Opelík (09.07.2022)
Součástí výuky může být realizace výzkumu v prostředí mimo prostory fakulty. |