|
|
|
||
Last update: PhDr. Adam Zdobinský (07.03.2022)
|
|
||
Last update: PhDr. Adam Zdobinský (07.03.2022)
Student aktivně a cílevědomě postupuje v tvorbě své závěrečné práce.
Student je schopen srozumitelně prezentovat vědecký problém, který je závěrečnou prací řešen.
Student poskytuje hodnotnou zpětnou vazbu prezentací svých spolužáků. |
|
||
Last update: PhDr. Adam Zdobinský (04.03.2022)
Kvůli značné individualitě v jednotlivých závěrečných prací, organizaci úkolů a prezentací je zvýšen požadavek na online komunikaci. Nedostatky v komunikaci mohou být důvodem k neudělení zápočtu.
Maximálně 2 absence.
Prezentace rozpracovaného projektu závěrečné práce.
Plnění průběžných úkolů. |
|
||
Last update: PhDr. Adam Zdobinský (07.03.2022)
Metodický pokyn pro tvorbu závěrečné práce: https://ftvs.cuni.cz/FTVS-161.html
Ferjenčík, J. (2000). Úvod do metodologie psychologického výzkumu. Praha: Portál. ISBN 80-7178-367-6.
Ecarnot, F., Seronde, M., Chopard, R., Schiele, F., & Meneveau, N. (2015). Writing a scientific article: A step-by-step guide for beginners. European Geriatric Medecine. https://doi.org/10.1016/j.eurger.2015.08.005
Wheelan, Ch. (2013). Naked Statistics: Stripping the Dread from the Data. New York: W. W. Norton & Company. ISBN 978-0-393-07195-5.
Ellis, P. D. (2010). The Essential Guide to Effect Sizes: Statistical Power, Meta-Analysis, and the Interpretation of Research Results. Cambridge University Press. ISBN 978-0521142465
Navarro, D. J., Foxcroft, D. R. (2022). Learning statistics with jamovi: a tutorial for psychology students and other beginners. (https://www.learnstatswithjamovi.com/)
Lakens, D., Adolfi, F. G., Albers, C. J., Anvari, F., Apps, M. A. J., Argamon, S. E., Baguley, T., Becker, R. B., Benning, S. D., Bradford, D. E., Buchanan, E. M., Caldwell, A. R., Van Calster, B., Carlsson, R., Chen, S. C., Chung, B., Colling, L. J., Collins, G. S., Crook, Z., … Zwaan, R. A. (2018). Justify your alpha. Nature Human Behaviour, 2(3), 168-171. https://doi.org/10.1038/s41562-018-0311-x
Lakens, D. (n.d.). Sample Size Justification. PsyArXiv Preprints, 1-31. https://doi.org/10.31234/osf.io/9d3yf
Scheel, A. M., Tiokhin, L., Isager, P. M., & Lakens, D. (2021). Why Hypothesis Testers Should Spend Less Time Testing Hypotheses. Perspectives on Psychological Science, 16(4), 744-755. https://doi.org/10.1177/1745691620966795 |