|
|
|
||
Last update: SVOBODOI/PEDF.CUNI.CZ (26.11.2013)
|
|
||
Last update: SVOBODOI/PEDF.CUNI.CZ (26.11.2013)
Adopt a stack of games in the water and their organization within the security with respect to age and condition. |
|
||
Last update: PaedDr. Irena Svobodová (30.09.2020)
If it is necessary to introduce a distance form of teaching, this teaching will take place online in a virtual environment on the Microsoft Teams platform in the form of lectures, consultations for lectures, presentations of student assignments, including their analysis and reflection on these tasks and discussions. |
|
||
Last update: PaedDr. Irena Svobodová (22.03.2019)
Čechovská, I., Miler, T. swimming. Grada Publishing, 2001. |
|
||
Last update: PaedDr. Irena Svobodová (22.05.2019)
Tematické okruhy ke zkoušce z plavání - (1 otázka z teorie + 1 otázka z metodiky) A. Teorie 1) Význam, úkoly a cíle plavání 2) Rámcový vzdělávací program, školní vzdělávací program – plavecké výuky (klíčové kompetence, očekávané výstupy, učivo) 3) Vliv plaveckého výcviku na rozvoj jednotlivých klíčových kompetencí 4) Etapy plavecké přípravy - didaktické aspekty výuky, metody výuky, organizační formy, využití her v plavecké výuce, bezpečnostní hlediska při výuce, plavecké pomůcky, nácvik plaveckých pohybů a dovedností 5) Metodická a didaktická hlediska plavecké výuky dětí mladšího školního věku 6) Legislativa povinné plavecké výuky dětí na 1. stupni ZŠ 7) Pohybové schopnosti a jejich rozvoj v plavání B. Metodika Popis vybraného plaveckého způsobu – motýlek, znak prsa a kraul včetně startovního skoku a jednotlivých obrátek (technika, biomechanické zákonitosti provedení, metodika nácviku, průpravná cvičení) Studenti mají tři pokusy k ukončení předmětu. |
|
||
Last update: SVOBODOI/PEDF.CUNI.CZ (26.11.2013)
The choice of water games suitable for children of different ages. Organization and game rules with regard to safety and Conditions. Use of aids during games. The actual experience of gaming activities in the water. |
|
||
Last update: SVOBODOI/PEDF.CUNI.CZ (26.05.2016)
80% active participation in seminars. Oral examination. |