|
|
|
||
Last update: doc. PhDr. PaedDr. Anna Kucharská, Ph.D. (04.04.2020)
|
|
||
Last update: PhDr. Hana Sotáková, Ph.D. (31.01.2020)
HELUS, Z. (2004): Dítě v osobnostním pojetí. Praha, SPN. HELUS, Z. (2007): Sociální psychologie pro pedagogy. Praha. Grada. HRABAL, .V., PAVELKOVÁ I. (2010): Jaký jsem učitel. Praha, Portál. HRABAL, V., PAVELKOVÁ, I. (1993): Diferenciace učitelovy percepce žáků. Pedagogika XVIII, č.1. s: 69-80. MÜLLER, CH.T. (2004): Subjektive Theorien und handlungsleitende Kognitionen von Lehren als Determinanten schulischer Lehr-Lern-Prozesse im Physikunterricht, Studien zum Physiklernen, Band 33, 348 Seiten. PAVELKOVÁ, I. (2002): Motivace žáků k učení. Perspektivní orientace žáků a časový faktor v žákovské motivaci. Praha, PedF UK. PAVELKOVÁ, I., FRENCL, M. (1997): Motivace žáků k učení. Pedagogika, 47, č. 4, s. 329-345. POHLMAN, B., MÖLLER, J., STREBLOW, L. (2004): Zur Fremdeinsch?tzung von Schülerselbstkonzepten durch Lehrer und Mitschüler, Zeitschrift für P?dagogische Psychologie, 18 (3-4), 157-169. WEINER, B. (1982): The emotional consequences of causal Attributions. In Clarc, M., Fiske, S.T. (eds). Affeckt and emotion: 17 th Annual Carnegie symposium on cognition. Hillsdale, N.J. Erlaum. |
|
||
Last update: PhDr. Hana Sotáková, Ph.D. (31.01.2020)
Zápočet bude udělen na základě úspěšně splněného vědomostního testu, docházky (tolerance dvou absencí) a aktivní účasti na semináři. |