|
|
|
||
Last update: Mgr. Petr Svoboda (02.08.2020)
|
|
||
Last update: Mgr. Petr Svoboda (02.08.2020)
HRABAL, V., MAN, F., PAVELKOVÁ, I. Psychologické otázky motivace ve škole. Praha: SPN, 1984, 1989. STUCHLÍKOVÁ, I. Motivace a osobnost. In. M. Blatný a kol.: Psychologie osobnosti. Praha Grada, 2010, s. 137-166. NAKONEČNÝ, M. Motivace lidského chován. Praha: Academia 1996. PAVELKOVÁ, I. Motivace žáků k učení. Perspektivní orientace žáků a časový faktor v žákovské motivaci. Praha: PedF UK, 2002. HECKHAUSEN, H. Motivation and action. Berlin: Springer, 1991. RHEINBERG, F. Motivation (2,3 Aufl.). Stuttgart: Kohlhammer, 1997, 2000. HRABAL, V., PAVELKOVÁ, I. Jaký jsem učitel. Praha: Portál, 2010. Vybrané časopisecké studie – bude upřesněno v semináři. |
|
||
Last update: Mgr. Petr Svoboda (02.08.2020)
Metody podpory distančního studia Studenti připraví podklad pro analýzu motivační situaci ve škole (téma: nezájem o vyučování, motivační konflikt, prožitky nudy a strachu ve škole). Prokáží, že umí pracovat s diagnostickými metodami v oblasti motivace včetně adekvátní interpretace výsledků. |
|
||
Last update: Mgr. Petr Svoboda (02.08.2020)
Pro udělení zápočtu musí student úspěšně splnit vědomostní test. Další podmínky zakončení předmětu: povinná docházka na seminář; splnění zadaných úkolů. |
|
||
Last update: Mgr. Petr Svoboda (02.08.2020)
Odkaz na studijní opory: https://drive.google.com/open?id=1CQYPGpqugOjth1P6zlZ_mHCE32hwmYKhleLcKhL_lms |