Cieśla P., Michniewska A.: Science Teaching in the XXI Century (monograph). Kraków, Pedagogical University of Kraków, 2018.
Čížková V. a kol.: Přírodní vědy a matematika na středních školách počátkem 21. století. Praha, P3K s.r.o., 2012.
Held L.: Induktívno-deduktívna dimenzia přírodovědného vzdelávania. Trnava, Trnavská univerzita, 2014.
Janík T.: Didaktické znalosti obsahu a jejich význam pro oborové didaktiky, tvorbu kurikula a učitelské vzdělávání. Brno, Paido, 2009.
Janoušková, S., Teplý, P., Čtrnáctová, H., Maršák, J.: Vývoj přírodovědného vzdělávání v České republice od roku 1989. SCIED, Vol. 10, No. 3, 2019, s. 163-178. ISSN 1804-7106
Kireš M., Ganajová M., Ješková Z., Kimáková K., Kristofová M.: Bádateľské aktivity v prírodovednom vzdelávaní. Košice, Univerzita P. J. Šáfárika, 2015.
Nodzyńska M., Paśko J. R. a kolektiv: Research in Didactics of the Sciences (monograph). Kraków, Pedagogical University of Kraków, 2010.
Prokša M., Held L. a kol.: Metodológia pedagogického výskumu a jeho aplikácia v didaktikách prírodných vied. Bratislava, Univerzita Komenského, 2008.
Řezníčková, D. a kolektiv: Dovednosti žáků ve výuce biologie, geografie a chemie. Praha, P3K s.r.o., 2013.
Sadykov, T., Čtrnáctová, H.: Interactive Lessons in Chemistry Education with the Use ICT (ICT – Supported Interactive Lessons in Chemistry Education). Berlin, LAP LAMBERT Academic Publishing, 2020.
Siváková, M., Ganajová, M., Čtrnáctová, H., Sotáková, I.: Rozvíjanie kompetencií žiakov prostredníctvom učebných úloh z chémie. Bratislava, Štátny pedagogický ústav, 2018.
|