|
|
|
||
Last update: Mgr. Linda Mejsnarová, Ph.D. (31.01.2019)
|
|
||
Last update: Mgr. Linda Mejsnarová, Ph.D. (31.01.2019)
DOBRÝ, L., SEMIGINOVSKÝ, B. Sportovní hry. Výkon a trénink. Praha : Olympia, 1988. DOBRÝ, L. a kol. Integrovaná praxe ve sportovních hrách. Tělesná výchova a sport mládeže, ročník 77, 2/2011. s. 7-17. ISSN 1210-7689. PSOTTA, R., VELENSKÝ, M. a kol. Základy didaktiky sportovních her. Praha : Nakladatelství Karolinum, 2009. TÁBORSKÝ, F. a kol. Základy teorie sportovních her. Praha : Univerzita Karlova, 2007 VELENSKÝ, M. a kol. Průpravné hry. Praha : Karolinum, 2005. VELENSKÝ, M. Pojetí basketbalového učiva pro děti a mládež. Praha : Karolinum, 2008. VELENSKÝ, M., KAPRÁLEK, T. Význam pravidel basketbalu a jeho modifikace. Tělesná výchova a sport mládeže, ročník 77, č. 4/2011, s. 11-19. VELENSKÝ, M., KAPRÁLEK, T. Děti a basketbal? Nechme je hrát! Tělesná výchova a sport mládeže, ročník 78, č. 3/2012, s. 29-35. VELENSKÝ, M. Jak na základy obrany v basketbale dětí. Tělesná výchova a sport mládeže, ročník 79, č. 3/2013, s. 26-30 (I. část), ročník 79, č. 4/2013, s. 28-33 (II. část), VELENSKÝ, M. Náměty pro vyučování a učení sportovním hrám ve školní tělesné výchově. Česká kinantropologie, ročník 19/2015, 4/15, s. 77-84. |
|
||
Last update: Mgr. Linda Mejsnarová, Ph.D. (31.01.2019)
Sylabus (teorie i praxe)) 1. Interpretace pojmů „teorie“, „didaktika“ a jejich stručná charakteristika v aspektech sportovní hry. Interakční podstata didaktického procesu. Základní způsoby realizace SH (organizační formy). 2. Řízení didaktického procesu (vyučování, koučování), komunikace trenéra s hráči. Sociálně interakční formy. 3. Interpretace pojmů individuální a týmový herní výkon; determinanty, deformační faktory. Současné pojetí herního výkonu u elitního basketbalu. 4. - 5. Rozvoj a kultivace herního výkonu. Všestranná pohybová příprava u dětí a mládeže; význam a aplikace. 5. - 6. Rozvoj a kultivace herního výkonu. Význam a aplikace integrované praxe; metodicko organizační formy. 7. - 8. Význam, interpretace a aplikace didaktické metody věcné a časové strukturace herních činností. 9. - 10. Význam, interpretace a aplikace didaktické metody koncentrace a distribuce herních činností. 11. -13. Význam, interpretace a aplikace didaktické metody zatěžování v bio-energetickém smyslu. Kondiční trénink a regenerace. 14. Diagnostika výkonu v tréninkové procesu, diagnostika herního výkonu. |