|
|
|
||
Last update: Mgr. Vladimír Hojka, Ph.D. (25.04.2018)
|
|
||
Last update: Mgr. Vladimír Hojka, Ph.D. (25.04.2018)
ČÁSLAVOVÁ, E. Management a marketing sportu. Vydání 2009 s podporou výzkumného záměru UK FTVS MSM 0021620864. Praha: Olympia, 2009. 226 s. ISBN 978-80-7376-150-9. MULLIN, B.J., HARDY, S., SUTTON,W.A. Sportmarketing.4th edition. Leeds: Human Kinetics Publishers, 2014, 504p. ISBN-13: 9781450424981. GREY, A., SKILDUM-REID, K. Sponsorship seekerś toolkit. Second edition. Australia: McGraw Hill. 2003. ISBN 0-074-712217. HANNAGAN, T. Marketing pro neziskový sektor. Praha : Management Press, 1992. 205s., ISBN 80-85943-07-7. GRAHAM, S., NEIROTTI, L.D., GOLDBLAT, J. J. The ultimate guide to sports marketing. New York: McGraw Hill, 2001. ISBN 0-07-136124-3. FERRAND, A. , McCARTHY, S. Marketing the Sports Organisation: Building networks and relationships. New York: Routledge, , 2009. ISBN 0-415-45330-5. VYSEKALOVÁ, J., MIKEŠ, J. Reklama. Praha : Grada., 2003. 122 s. ISBN 80-2470-0557-5. Informace ke kombinované nebo distanční formě |