Computer Graphics and Game Engineering - NSZI060
Title: |
Počítačová grafika a vývoj počítačových her |
Guaranteed by: |
Student Affairs Department (32-STUD) |
Faculty: |
Faculty of Mathematics and Physics |
Actual: |
from 2017 |
Semester: |
both |
E-Credits: |
0 |
Hours per week, examination: |
0/0, STEX [HT] |
Capacity: |
unlimited |
Min. number of students: |
unlimited |
4EU+: |
no |
Virtual mobility / capacity: |
no |
State of the course: |
taught |
Language: |
Czech |
Teaching methods: |
full-time |
Teaching methods: |
full-time |
Note: |
can be fulfilled in the future no points awarded for fulfilment you can enroll for the course in winter and in summer semester |
|
|
Order |
Course title |
Topic 1 (TO1) select 2 |
1 |
Základy složitosti a vyčíslitelnosti |
2 |
Datové struktury |
Topic 2 (TO2) select 3 |
1 |
Počítačová grafika – Geometrické modelování a výpočetní geometrie |
2 |
Počítačová grafika – Analýza a zpracování obrazu, komprese obrazu, počítačové vidění |
3 |
Počítačová grafika – Realistická syntéza obrazu |
4 |
Vývoj počítačových her - Multi-agentní systémy (povinný okruh pro zaměření Vývoj počítačových her) |
5 |
Vývoj počítačových her - Počítačová grafika pro hry |
6 |
Vývoj počítačových her - Programování paralelních aplikací |
7 |
Vývoj počítačových her - Systémové aspekty počítačů |
8 |
Vývoj počítačových her - Moderní koncepty programování |
9 |
Vývoj počítačových her - Analýza a architektury software |
10 |
Vývoj počítačových her - Rozšířené programování |
11 |
Vývoj počítačových her - Webové technologie |