|
|
|
||
Last update: PhDr. Veronika Blažková, Ph.D. (09.09.2021)
|
|
||
Last update: PhDr. Veronika Blažková, Ph.D. (09.09.2021)
|
|
||
Last update: PhDr. Michal Zvírotský, Ph.D. (14.09.2021)
Předmět má 2 kredity dle ECTS, celková časová zátěž studenta odpovídá 60 hodinám. Doba očekávané přípravy na 1 hodinu praxe 20 minut, samostudium literatury (za celý semestr) 5 hodin, práce se studijními materiály (za celý semestr) 10 hodin, plnění průběžných úkolů (za celý semestr) 15 hodin. Seminární práce 10 hodin, příprava na zápočet 5 hodin. |
|
||
Last update: PhDr. Veronika Blažková, Ph.D. (10.09.2021)
BAŠTECKÝ, B. aj. Terénní krizová práce. 1. vyd. Praha : Grada, 2005. 299 s. ISBN 80-247-0708-X DUNOVSKÝ, J. aj. Sociální pediatrie. 1. vyd. Praha : Grada, 1998. ISBN 80-7169-254-9 HAWKINS, P.? SHOHET, R. Supervize v pomáhajících profesích. 1. vyd. Praha : Portál, 2004. ISBN 80-7178-715-9 LABÁTH, V. aj. Riziková mládež. 1. vyd. Praha : SLON, 2001. 157 s. ISBN 80-85850-66-4 MATOUŠEK, O. Mládež a delikvence. 1. vyd. Praha : Portál, 1998. 335 s. ISBN 80-7178-226-2 MATOUŠEK, O. Základy sociální práce. 1. vyd. Praha : Portál, 2001. 309 s. ISBN 80-7178-473-7 VODÁČKOVÁ, A. aj. Krizová intervence. 1. vyd. Praha : Portál, 2002. 544 s. ISBN 80-7178-696-9 Zákon č. 198/2006 Sb., Zákon o sociálních službách |
|
||
Last update: PhDr. Veronika Blažková, Ph.D. (10.09.2021)
To submit the credit, students submit the final thesis in the specified scope and deadline. Students will be acquainted with the content of the text and the requirements for its processing at the introductory seminar.Before starting the internship, students are required to complete the training of students before the internship, as evidenced by a certificate. The student has a total of 3 attempts to get the credit, 1 regular and 2 corrective. |
|
||
Last update: PhDr. Veronika Blažková, Ph.D. (10.09.2021)
1. Preparation for listening practice - legislative framework 2. Studying websites and professional articles on the device - of your choice 3. Facilities providing medical care 4. School facilities 5. Asylum houses and halfway houses, low-threshold facilities, contact centers, therapeutic communities, field services 6. Reflection of practice at a joint seminar at the end of the semester |