|
|
|
||
Last update: Kateřina Esserová, DiS. (14.01.2022)
|
|
||
Last update: Kateřina Esserová, DiS. (14.01.2022)
HAUSENBLAS, O.: Velké myšlenky ve výuce literatury na ZŠ a SŠ. Kritické listy [online] roč. 2006, č. 24. [cit. 2011-19-02]. Dostupné z www: <http://www.kritickemysleni.cz/klisty.php?co=klisty24_velkemyslenky>. KOŠŤÁLOVÁ, H., STRAKOVÁ, J.: Hodnocení (Důvěra, dialog, růst). SKAV 2008. Dostupný z WWW: <http://www.inkluzivniskola.cz/sites/default/files/uploaded/skav_hodnoceni_web.pdf> KOŽMÍN, Z. Interpretace básní. Brno 1997. VALA, J., FIC, I. Poezie a mladí čtenáři (Výzkum recepce konkrétních básní). Olomouc: Hanex 2012. VALA, J., SLADOVÁ, J. Vliv vyučovacích metod na vztah studentů k poezii.In Český jazyk a literatura, roč. 64, 2013, č. 1, s. VALA, J. Poezie v literární výchově. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci 2011. VALA, J. Poezie, studenti a učitelé (Recepce, interpretace, výuka). Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci 2013. WILIAM, D., LEAHY, S. Zavádění formativního hodnocení: praktické techniky pro základní a střední školy. Druhé revidované vydání. Praha: ve spolupráci s nakladatelstvím Martina Romana a projektem Čtení pomáhá vydala EDUkační LABoratoř, [2016]. ISBN 978-80-906082-7-6.
Časopis Kritická gramotnost. [online] [cit. 2016-22-02]. ISSN 2464-6318. Dostupné z www: <http://www.kellnerfoundation.cz/pomahame-skolam-k-uspechu/projekt/pedagogicke-inspirace/casopis-kriticka-gramotnost> Seriál Mladé fronty Dnes – Jak naučit děti správně číst. [online] [cit. 2017-22-02]. Dostupné z www: http://www.kellnerfoundation.cz/pomahame-skolam-k-uspechu/projekt/pedagogicke-inspirace/jak-naucit-deti-spravne-cist |
|
||
Last update: Kateřina Esserová, DiS. (14.01.2022)
Zápočet bude udělen za aktivní a pravidelnou účast v semináři a za odevzdání úkolů, které vyplynou z náplně semináře. Počet možností získat zápočet: 3. |
|
||
Last update: Kateřina Esserová, DiS. (14.01.2022)
Pro kombinované studium: |