|
|
|
||
Last update: PhDr. Petra Bělohlávková, Ph.D. (28.05.2019)
|
|
||
Last update: PhDr. Petra Bělohlávková, Ph.D. (16.02.2021)
On-line výuka: MS Teams https://teams.microsoft.com/l/team/19%3aebbb6cd6fc9844dba1d5b1a592af4eeb%40thread.tacv2/conversations?groupId=2e0100bf-b3cd-47d2-8649-ee5963984fa1&tenantId=5335a395-3770-41bf-b111-59efae08bf8d |
|
||
Last update: PhDr. Petra Bělohlávková, Ph.D. (27.05.2019)
Základní literatura: DVOŘÁKOVÁ, M., KAŠOVÁ, J., TOMKOV, A. Učíme v projektech. Praha: Portál, 2009. ISBN 978-80-7367-527-1. DVOŘÁKOVÁ, M. Projektové vyučování v české škole: vývoj, inspirace, současné problémy. 1. vyd. Praha: Karolinum, 2009. KAŠOVÁ, J. a kol. Škola trochu jinak: Projektové vyučování v teorii a praxi. Kroměříž : IUVENTA, 1995. KRATOCHVÍLOVÁ, J. Teorie a praxe projektové výuky. Brno: Masarykova univerzita, 2006. ISBN 80-210-4142-0. KOVALIKOVÁ, S. Integrovaná tematická výuka. Kroměříž : Spirála, 1995. ISBN 80-901873-1-5. KOTEN, T. Škola? V pohodě! Most : Hněvín, 2009. ISBN 978-80-86654-25-6 Svobodová, R. Projektové řízení a projektové vyučování, aneb, jak na výukové projekty podle zásad projektového řízení. 1. vyd. Choceň : PM Consulting, 2010. 100 s. ISBN 978-80-254-8174-5. VALENTA, J. aj. Pohledy: projektová metoda ve škole a za školou. Praha : IPOS-ARTAMA, 1993. ISBN 80-7068-066-0. Doporučená literatura: DEWEY, J.; KILPATRIC, W. H. Der Projekt, Plan, Grundlegugg und Praxis. Weimar: Herman Böhlaus Nachfolger,1935. GRECMANOVÁ, H.; URBANOVSKÁ, E.; NOVOTNÝ, P. Podporujeme aktivní myšlení a samostatné učení žáků. Olomouc : Hanex, 2000, ISBN 80-85783-28-2. JANKOVCOVÁ, M.; PRŮCHA, J.; KOUDELA, J. Aktivizující metody v pedagogické praxi středních škol. Praha : SNP, 1989. ISBN 80-04-23209-4. KAISER, F. J. Projektstudien und Projektarbeit in der Schule. Bad Heilbronn: Klinkhardt, 1997. KASÍKOVÁ, H. Kooperativní učení, kooperativní škola. Praha : Portál, 1997. ISBN 80-7178-167-3. MAŇÁK, J.; ŠVEC, V. Výukové metody. Brno: Paido, 2003. ISBN 80-7315-039-5. PETTY, G. Moderní vyučování. 3. vyd. Praha : Portál, 2004. ISBN 80-7178-978-X. PIKE, G.; SELBY, D. Globální výchova. Praha : Grada, 1994. ISBN 80-85623-98. RAKOUŠOVÁ, Alena. Integrace obsahu vyučování: Integrované slovní úlohy napříč předměty. Praha: Grada, 2008, 160 s. ISBN 978-80-247-2529-1. SITNÁ, Dagmar. Metody aktivního vyučování : Spolupráce žákůve skupinách. Praha : Portál, 2009. 152 s. ISBN 978-80-7367-246-1. SPOUSTA, V. Integrace základních druhů umění ve výchově. Brno : Masarykova univerzita, 1997. ISBN 80-210-1640-X.
|
|
||
Last update: PhDr. Petra Bělohlávková, Ph.D. (27.05.2019)
1. Seznámení s problematikou tematického a projektového vyučování. 2. Návrhy témat, diskuse. 3.-12. Realizace návrhů (samostatně nebo ve dvojici studentů). |
|
||
Last update: PhDr. Petra Bělohlávková, Ph.D. (28.05.2019)
Realizace modelové vyučovací hodiny (vyučovacího bloku) na principu tematického nebo projektového vyučování dle vlastního návrhu. Možnost realizace modelového projektového dne v terénu. |