|
|
|
||
Last update: PhDr. Lenka Felcmanová, Ph.D. (13.09.2022)
|
|
||
Last update: PhDr. Lenka Felcmanová, Ph.D. (13.09.2022)
Předmět má 3 kredity dle ECTS, celková časová zátěž studenta odpovídá 98 hodinám. Přímá výuka: · přednášky 12 hodin · cvičení 12 hodin Příprava: · samostudium odborné literatury 20 hodin · zpracování úkolů a příprava na semináře 24 hodin Seminární práce a příprava na zápočet: 30 hodin celkem V případě distanční výuky budeme pracovat v aplikaci MS Teams, studenti obdrží včas odkaz. Dále bude využíván systém podpory studia Moodle. |
|
||
Last update: PhDr. Lenka Felcmanová, Ph.D. (13.09.2022)
BARVÍKOVÁ, J. Katalog podpůrných opatření pro žáky s potřebou podpory ve vzdělávání z důvodu sluchového postižení nebo oslabení sluchového vnímání: dílčí část. 1. vydání. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2015. ISBN 978-80- 244-4616-5. Dostupné z: http://www.inkluze.upol.cz/portal/vystupy/ ČADOVÁ, E. Katalog podpůrných opatření pro žáky s potřebou podpory ve vzdělávání z důvodů tělesného postižení nebo závažného onemocnění: dílčí část. 1. vydání. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2015. ISBN 978-80-244-4615-8. Dostupné z: http://www.inkluze.upol.cz/portal/vystupy/ FELCMANOVÁ, L., HABROVÁ, M. Katalog podpůrných opatření pro žáky s potřebou podpory ve vzdělávání z důvodu sociálního znevýhodnění. 1. vyd. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2015. ISBN 978-80-244-4655-4. Dostupné z: http://www.inkluze.upol.cz/portal/vystupy/ HÁJKOVÁ, V., STRNADOVÁ, I. Inkluzivní vzdělávání: [teorie a praxe]. Vyd. 1. Praha: Grada, 2010, 217 s. Pedagogika (Grada). ISBN 978-80-247-3070-7. JANKOVÁ, Jana. Katalog podpůrných opatření pro žáky s potřebou podpory ve vzdělávání z důvodu zrakového postižení a oslabení zrakového vnímání: dílčí část. 1. vydání. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2015. ISBN 978-80-244-4649-3. MICHALÍK, J, BASLEROVÁ, P., FELCMANOVÁ, L. Katalog podpůrných opatření pro žáky s potřebou podpory ve vzdělávání z důvodu zdravotního nebo sociálního znevýhodnění: obecná část. 1. vydání. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2015. ISBN 978-80-244-4654-7. Dostupné z: http://www.inkluze.upol.cz/portal/vystupy/ VALENTA, M. Katalog podpůrných opatření pro žáky s potřebou podpory ve vzdělávání z důvodu mentálního postižení nebo oslabení kognitivního výkonu: dílčí část. 1. vydání. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2015. ISBN 978-80-244-4614-1. Dostupné z: http://www.inkluze.upol.cz/portal/vystupy/ VRBOVÁ, R. Katalog podpůrných opatření pro žáky s potřebou podpory ve vzdělávání z důvodu narušené komunikační schopnosti: dílčí část. 1. vydání. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2015. ISBN 978-80-244-4648-6. Dostupné z: http://www.inkluze.upol.cz/portal/vystupy/ ŽAMPACHOVÁ, Z., ČADILOVÁ, V. Katalog podpůrných opatření pro žáky s potřebou podpory ve vzdělávání z důvodu poruchy autistického spektra nebo vybraných psychických onemocnění: dílčí část. 1. vydání. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2015. ISBN 978-80-244-4669-1. Dostupné z: http://www.inkluze.upol.cz/portal/vystupy/ |
|
||
Last update: PhDr. Lenka Felcmanová, Ph.D. (13.09.2022)
Podmínky poskytování podpůrných opatření 2. až 5. stupně ve školách a školských zařízení Podpůrná opatření 2. až 5. stupně určená žákům se sluchovým postižením Podpůrná opatření 2. až 5. stupně určená žákům se zrakovým postižením Podpůrná opatření 2. až 5. stupně určená žákům se mentálním postižením Úprava očekávaných výstupů RVP ZV pro žáky s lehkým mentálním postižením Podpůrná opatření 2. až 5. stupně určená žákům s poruchami autistického spektra Podpůrná opatření 2. až 5. stupně určená žákům s narušenou komunikační schopností Podpůrná opatření 2. až 5. stupně určená žákům s tělesným postižením Podpůrná opatření 2. až 3. stupně určená žákům se specifickými poruchami učení a chování Podpůrná opatření 2. až 3. stupně určená žákům s nezdravotními překážkami v učení |
|
||
Last update: PhDr. Lenka Felcmanová, Ph.D. (06.10.2023)
Splnění úkolů zadaných v Moodle včetně zpracování seminární práce na téma zadané vyučující v rozsahu 4 - 6 normostran ve dvojicích a jejich prezentace. |