|
|
|
||
Last update: prof. PhDr. Jaroslav Veteška, Ph.D., MBA, mimořádný profesor Univerzity Karlovy (10.09.2023)
|
|
||
Last update: prof. PhDr. Jaroslav Veteška, Ph.D., MBA, mimořádný profesor Univerzity Karlovy (10.09.2023)
Studium se opírá o prezenční výuku dle sylabu a předpokládá i samostudium v dostatečném rozsahu a plnění zadaných distančních aktivit. |
|
||
Last update: prof. PhDr. Jaroslav Veteška, Ph.D., MBA, mimořádný profesor Univerzity Karlovy (10.09.2023)
Povinná literatura: PAULOVČÁKOVÁ, L. Marketing management ve vzdělávání. E-publikace. Praha: Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2018. ISBN 978-80-7603-108-1. • PAULOVČÁKOVÁ, L. Marketing. Přístup k marketingovému řízení. Praha: UJAK, 2015. ISBN 978-80-7452-117-1. • SVĚTLÍK, J. Marketingové řízení školy. 2. aktualiz. vyd. Praha: Wolters Kluwer ČR, 2009. ISBN 978-80-7357-494-9. Doporučená literatura: BAINES, P., F. CHRIS a K. PAGE. Marketing. 2. vyd. Oxford University Press, 2011. ISBN 978-0-19-957961-7. CHERNATONY De, L. Značka: od vize k vyšším ziskům. Brno: Computer Press, 2009. ISBN 978-80-251-2007-1. ¨ JAKUBÍKOVÁ, D., 2013. Strategický marketing. Strategie a trendy. 2. rozš. vyd. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-4670-8. JANOUCH, V. Internetový marketing. 2. vyd. Brno: Computer Press, 2014. ISBN 978-80-251-4311-7. KOTLER, P. a K. L. KELLER. Marketing management. 14. vyd. Praha: Grada Publishing, 2013. ISBN 978-80-247-4150-5. (nebo aktuální vydání) KOZEL, R. a kol. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. Praha: Grada Publishing, 2011. ISBN 978-80-247-3527-6. LEHTINEN, J. Aktivní CRM: řízení vztahů se zákazníky. Praha: Grada Publishing, 2007. ISBN 978-80-247-1814-9. VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing služeb – efektivně a moderně. 2. aktualizované a rozšířené vydání. Praha: Grada, 2014. ISBN 978-80-247-5037-8. VYSEKALOVÁ, J a kol. Chování zákazníka. Jak odkrýt tajemství „černé skříňky“. Praha: Grada, 2011. ISBN 978-80-247-3528-3. VYSEKALOVÁ, J. a kol. Emoce v marketingu. Jak oslovit srdce zákazníka. 1. vyd. Praha: Grada, 2014. ISBN 978-80-247-4843-6. |
|
||
Last update: prof. PhDr. Jaroslav Veteška, Ph.D., MBA, mimořádný profesor Univerzity Karlovy (10.09.2023)
Hlavní témata předmětu: • POJETÍ MARKETINGU• PROVÁZANOST MARKETINGU A MANAGEMENTU V OBLASTI VZDĚLÁVÁNÍ• MARKETINGOVÉ PROSTŘEDÍ V OBLASTI VZDĚLÁVÁNÍ• MARKETINGOVÉ ŘÍZENÍ A MARKTINGOVÁ STRATEGIE V OBLASTI VZDĚLÁVÁNÍ• MARKETINGOVÁ TAKTIKA V OBLASTI VZDĚLÁVÁNÍ• PRODUKT, CENA A DISTRIBUCE V OBLASTI VZDĚLÁVÁNÍ• MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE V OBLASTI VZDĚLÁVÁNÍ• ŘÍZENÍ VZTAHU SE ZÁKAZNÍKY V OBLASTI VZDĚLÁVÁNÍ• IMPLEMENTACE MARKETINGU A KONTROLA Pozn.: Distanční výuka se řídí aktuálními pokyny PedF UK. Distanční forma – např. webináře, e-studijní opory, elektronické zdroje ke studiu, další studijní materiály apod. (LMS Moodle). Zadávané úkoly – odevzdání do prostředí LMS Moodle, k diskuzím bude využíváno Diskuzní fórum v LMS Moodle. |
|
||
Last update: prof. PhDr. Jaroslav Veteška, Ph.D., MBA, mimořádný profesor Univerzity Karlovy (10.09.2023)
Zkouška (test, ústní, písemná) Aktivity a úkoly ve vazbě na témata předmětu. |