|
|
|
||
Last update: Mgr. David Mück (25.01.2024)
|
|
||
Last update: Mgr. David Mück (25.01.2024)
Cílem předmětu je prostřednictvím distančních aktivit zvládnout požadavky modulu TPŠM |
|
||
Last update: Mgr. David Mück (25.01.2024)
AUTORSKÝ KOLEKTIV, 2009. Řízení školy. 1. vyd. Praha: ASPI Wolters Kluwer. BERG, G., POL, M., ed., 2005. Kultura školy: příspěvek k výzkumu a rozvoji. Brno: Masarykova univerzita. DYTRT, Z., 2011. Manažerská etika v otázkách a odpovědích: jde morálka a úspěch v byznysu dohromady? Brno: Computer Press. GAVORA, P., 2010. Úvod do pedagogického výzkumu. Brno: Paido, 2010. ISBN 978-80-73151-85-0. HRAZDILOVÁ BOČKOVÁ, K., 2016. Projektové řízení: učebnice [online]. Praha 4: E-knihy jedou. CHVÁL, M., 2018. Na naší škole nám záleží: jak sledovat a hodnotit kvalitu školy. Praha: Portál. ICT metodik: http://www.metodik.cz/ KOTLER, P. (aktuální vydání). Marketing. Praha: Grada. MŠMT Č. j.: 11 691/2004-24: Pravidla pro rodiče a děti k bezpečnějšímu užívání internetu MŠMT: Strategické a koncepční dokumenty (www.msmt.cz) PISOŇOVÁ, M. a kol., 2017. Školský manažment: Terminologický a výkladový slovník. Bratislava, Wolters Kluwer. PAULOVČÁKOVÁ, L., 2018. Marketing management ve vzdělávání. Elektronická publikace, Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta. (https://www.futurebooks.cz/books/pedfa_fof_3/) PAULOVČÁKOVÁ, L., 2015. Marketing. Přístup k marketingovému řízení. Praha: UJAK. 288 s. ISBN 978-80-7452-117-1. PAULOVČÁKOVÁ, L., 2019. Strategie řízení vzdělávacích organizací. PedF UK. (e-kniha ve zpracování IT) PRŮCHA J. a J. VETEŠKA, 2014. Andragogický slovník. 2. aktual. a rozšíř. vyd. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-4748-4.
|
|
||
Last update: Mgr. David Mück (25.01.2024)
|
|
||
Last update: Mgr. David Mück (25.01.2024)
plnění distančních aktivit a úkolů včetně písemné práce pod vedením lektora v souladu s nastavenými pravidly a hodnotící škálou.
|