|
|
|
||
Last update: KITZL8AP (02.09.2014)
|
|
||
Last update: KITZL8AP (02.09.2014)
Prepare students for self designing and conducting art activities. Lead is a systematic analysis and reflection on the learning process, to prepare for the assessment and classification of art activities and creative works of students and to address the educational situation in the process of art education. |
|
||
Last update: KITZL8AP (02.09.2014)
FULKOVÁ, M., Diskurz umění a vzdělávání, H&H Praha 2008, ISBN: 978-80-7319-076-7
Rámcový vzdělávací program pro základní školy, upravená verze, Praha, 2013. Rámcový vzdělávací program pro gymnázia, Praha, 2007 ROESELOVÁ, V.: Didaktika výtvarné výchovy V. UK Ped F, Praha 2001. ROESELOVÁ, V.: Námět ve výtvarné výchově. SARAH, Praha 1995. SLAVÍK, J.: Kapitoly z výtvarné výchovy II. Hodnota, osobnost, motivace. UK Ped F, Praha 1994 SLAVÍK, J.: Didaktika výtvarné výchovy III. UK Ped F, Praha 1990. |
|
||
Last update: KITZL8AP (12.03.2013)
seminář/přednáška |
|
||
Last update: KITZL8AP (02.09.2014)
vedení pedagogického portfolia a schopnost jeho kritického využití přehled studijní literatury |
|
||
Last update: KITZL8AP (02.09.2014)
structure of teaching art education; thematic units |