|
|
|
||
Last update: Mgr. Zuzana Šťastná, Ph.D. (05.02.2024)
|
|
||
Last update: Mgr. Zuzana Šťastná, Ph.D. (05.02.2024)
BARTOŠEK, J. Jazyk současné české politiky. Olomouc: 1993. BEARD, A. The language of politics. London: 1999. BOARDMAN, M. The language of websites. London: 2004. CARPENTIER-REIFOVÁ, I. Analýza obsahu mediálních sdělení. Praha: 2011. GODDARD, A. The language of advertising. London: 2002. HATIM, B. Communication across cultures. London: 1997. CHILTON, P. Analyzing political discourse. London: 2003. JUNKOVÁ, B. Jazyková dynamika současné publicistiky. Praha: 2010. KRAUS, J. Rétorika a řečová kultura. Praha: 2010. KRAUS, J. Rétorika v evropské kultuře i ve světě. Praha: 2011. LASSEN et al. (eds.). Mediating ideologies in text and image. Amsterdam: 2006. LOTKO, E. Kapitoly ze současné rétoriky. Olomouc: 2004. MINÁŘOVÁ, E. Stylistika pro žurnalisty. Praha: 2011. MOSSOP, B. Revising and editing for translators. 2nd edition. Manchester: 2007. O´HAGAN, M. - ASHWORTH, D. Translation-mediated communication in a digital world. Clevedon: 2002. OSVALDOVÁ, B. - TEJKALOVÁ, A. Žurnalistika v informační společnosti. Digitalizace a internetizace žurnalistiky. Praha: 2010. PISTORIUS, V. Jak se dělá kniha. Příbram: 2019. POKORNÝ, M. – POKORNÁ, D. Redakční práce. Jak připravit text k publikování. Praha: 2011. REAH, D. The language of newspapers. London: 2002. ŠANDEROVÁ, J. – MILTOVÁ, A. Jak číst a psát odborný text ve společenských vědách. Praha: 2005. UNGERER, F. (ed.). English media texts – Past and present. Amsterdam: 2000. |