|
|
|
||
Last update: Mgr. Marie Mlčková, Ph.D. (24.05.2019)
|
|
||
Last update: PhDr. Miroslava Kotvová, Ph.D. (01.02.2018)
- ověřit si již získané teoretické i praktické poznatky ze studia problematiky osob se sluchovým postižením (Surdopedie I.,II.,III.) v praxi - dokázat modifikovat svoji činnost v souladu se specifiky pedagogické činnosti zaměřené na osoby se sluchovým postižením ve školním věku - prokázat analytický a komparační přístup k různým diagnostickým, poradenským a vzdělávacím činnostem v oblasti intervence poskytované dětem a žákům se sluchovým postižením |
|
||
Last update: PhDr. Miroslava Kotvová, Ph.D. (31.01.2018)
BARTOŇOVÁ, M., PIPEKOVÁ, J. Manuál pro pedagogickou praxi: teorie a praxe. Brno: Masarykova univerzita, 2011. ISBN 978-80-210-5497-4. BENDOVÁ, P. a kol. Kompenzační pomůcky pro osoby se specifickými potřebami. Olomouc: Univerzita Palackého 2006. ISBN 80-244-1436-8. ČÁP, J., MAREŠ, J. Psychologie pro učitele. Praha: Portál 2007. ISBN 978-80-7367-273-7. SLOWÍK, J. Komunikace s lidmi s postižením. Praha: Portál 2010. ISBN 978-80-7367-691-9. MAREŠ, J., KŘIVOHLAVÝ, J. Komunikace ve škole. Brno: Masarykova univerzita 1995. ISBN 80-210-1070-3. NELEŠOVSKÁ, A., SVOBODOVÁ, J. Pedagogická praxe : Praktická příručka určená studentům prezenčního studia oboru učitelství pro I. st. ZŠ. Olomouc: Univerzita Palackého 2000. ISBN 80-244-0171-1. |
|
||
Last update: PhDr. Miroslava Kotvová, Ph.D. (01.02.2018)
- aktivní účast na praxi v požadovaném hodinovém rozsahu - předložení písemných materiálů z praxe (rozsah a obsah dokumentace v rozsahu 5 - 10 normostran bude upřesněn na úvodní hodině) |