|
|
|
||
Last update: Bc. Veronika Fialová (16.06.2016)
|
|
||
Last update: Bc. Veronika Fialová (16.06.2016)
Cílem předmětu je přiblížit na základě ukázek vyučovacích hodin, jak lze koncipovat výuku biologie a přírodopisu na střední a základní škole. |
|
||
Last update: Bc. Veronika Fialová (16.06.2016)
Cvičení k přednášce Aktuální otázky ve výuce biologie, |
|
||
Last update: Bc. Veronika Fialová (16.06.2016)
Altmann, A.: Přírodniny ve vyučování biologii a geologii. SPN: Praha, 1975. Hrabal, V. a kol.: Testy a testování ve škole. UK PedF: Praha, 1994. Kalhoust, Z., Obst, O a kol.: Školní didaktika. Portál: Praha, 2002. Lazarová, B.: Netradiční role učitele. Paido: Brno, 2005. Petty, G.: Moderní vyučování. Portál: Praha, 1996. Skalková, J.: Obecná pedagogika. ISV: Praha, 1999. Slavík, J.: Hodnocení v současné škole. (Východiska a nové metody v praxi). Praha: Portál 1999. Standard základního vzdělávání Standard čtyřletého gymnázia Osnovy pro gymnázia Vzdělávací programy: Základní škola, Obecná škola, Národní škola Národní program rozvoje vzdělávání (Bílá kniha) Státní program EVVO Učebnice přírodopisu pro základní školy Učebnice biologie pro střední školy |
|
||
Last update: RNDr. Ina Rajsiglová, Ph.D. (14.02.2024)
max. 2 absence písemný test pro dané téma VH |
|
||
Last update: Bc. Veronika Fialová (16.06.2016)
Vstupním požadavkem je úspěšné absolvování zkoušky Aktuální otázky ve výuce biologie. |